ik zeg maar zo "zeg maar niks"
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
geen burn activiteiten hiero
ik had de faq nog niet gelezen.
ik d8 trouwens dat het legaal was om een backup van je eigen cd te maken!
klopt dat is het ook..Op zaterdag 22 december 2001 22:38 schreef erikdeprik het volgende:
oops ..sorry gooi er maar een slotje op dan.
ik had de faq nog niet gelezen.
ik d8 trouwens dat het legaal was om een backup van je eigen cd te maken!
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
[edit]
Oh, je mag geen links geven
Alleen wanneer je illegale programmatuur of cracks gaat gebruiken, en dát mag niet..
Wat mij betreft is dat reden genoeg om hier een slotje aan te hangen, gezien dat dit een warezuitlokkend topic is, al dan niet zo bedoeld
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
En het orgineel is 50 piek. Dus das ook niets.
Ik heb hem zelf ook geprobeert te kopieren maar dat lukte niet. Niet met nero, niet met clonecd. Ik weet niet wat ome Geoff (development GP3) verzonnen heeft maar het is wel een goeie beveiliging
ik heb deze cd gekocht maar ik wil hem thuis met zijn 3en spelen op een lan.....onzin om hem dus 3 * te kopen(f 50,-*3=f 150,-)
hrt is gelukt met clonecd:read speed op 1...write speed op 1Op zondag 23 december 2001 12:29 schreef bolk het volgende:
Je kan ook een nocd crack downloaden voor op een netwerk. Dat doe ik meestal altijd standaard. Dat is gewoon makkelijker dan de hele tijd dat gezoek en gekloot met cd's (ook over netwerk)
instellingen als psx.
nu maar wachten op maart,en hopen dat die arrows het beter doet.
IddOp zondag 23 december 2001 12:50 schreef erikdeprik het volgende:
[..]
hrt is gelukt met clonecd:read speed op 1...write speed op 1
instellingen als psx.
nu maar wachten op maart,en hopen dat die arrows het beter doet.
ik denk dat hij van frentzen niets te vrezen heeft,die word zoek gereden door DE BOSS
btw op 2 speed branden werkt ook