Toon posts:

ARG! Me Karma! *hel ende verdoemenis*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na de conversie naar het nieuwe modsystem ben ik van karma 758 naar karma 640(nogwat) gegaan... meer dan 100 punten pleite! ;) ;)

Nu snapt men natuurlijk dat ik nerveus word, de 0 nadert! vandaar dat ik me afvroeg of dit komt door de nieuwe karmacalculaties of door het wegkegelen van messages/moderaties?

De reacties totaalscore is nu wel ge-explodeerd naar een ongekend hoog getal, terwijl die altijd juist rond het vriespunt hing. Je zult begrijpen dat de Karmapunten danig lopen te klagen over de inhaalrace van de Reactiepunten! :D

Enig idee?

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Dat is gebeurt bij elke gebruiker (alleen gaat het bij mij denk ik om ongeveer 20 punten).

Volgens mij zijn de berekingingen anders geworden, er zijn dus geen reacties getrashed :).

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Update: Otis gaat keihard en staat nu al weer op 675

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Boejuh!

Wat een levensbedreigende situatie Otis. ;)

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

never mind... reactie gewist...

ik jojo op dit moment nogal qua karma rating... in de top honderd... uit de top honderd... the excitement is killing me! somebody STOP it... ;)

Verwijderd

Topicstarter
OK!

PCDealer: nou ik durfde nauwelijks de straat nog op! ;)

Zonder gekheid: ik vroeg het me ff af ;).

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb een Karma van 7 :)
Boeit mij dat wat? Neuh...

Otis-> Bel de Karma Police!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:07
Radiohead bedoel je Kaj.? :)

Maar het nieuwe karma systeem is me nog niet helemaal duidelijk. Je kunt dus nu in één keer in 1 post 4 karma punten erbij krijgen? En je krijgt er standaard al 1 als je een neutrale post er neer hebt geflikkerd? Dat begrijp ik niet helemaal.

Wie schept voor mij licht in de duisternis?

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Het Karmalevel gaat daarmee wat sneller omhoog, om wat meer mod-statussen te vergeven.
Met het ouwe systeem van maximaal 2 karmapunten (die ook maar zelden gegeven werden) schoot het niet echt op.
Pagina: 1