Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Hij zegt in LinuxConfig dat het mounten succesvol is, maar ondertussen kan ik niet via /mnt/ntcdrom (zo heb ik 'm gemount) bereiken, zegt ie filesysteem cannot be found...
't kan niet aan rode hoed liggen, want daar staat alles ok, maar ik denk zelf aan WinNT terminal server ligt, ik weet het niet echt...
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Eerste waar ik aan dacht, toen ik dit las was : "debian", die kun je n.l. heel makkelijk updaten over een netwerk, zelfde geldt voor SuSE en Slackware(??).. Maaruh, kun je zo'n 2.5" HD uit zo'n laptop niet op een 'gewone' computer aansluiten, en hem zo ff installeren ?Op zaterdag 22 december 2001 22:35 schreef zwahiel het volgende:
't kan niet aan rode hoed liggen, want daar staat alles ok, maar ik denk zelf aan WinNT terminal server ligt, ik weet het niet echt...
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
ik heb slackware hier liggen , maar iik krijg 'm niet geinstalleerd, veels te ingewikkeld voor mij, tenminste nu wel ja!
Maar ik moet het eens proberen met debian...
Misschien helpt dat wel, je weet het niet...
Maar hij moet wel zonder diskettes of andere onzin te installeren zijn, anders gaat het nog niet!
redhat ken ik verder neit precies, maar 1x geinstaleerd via cdrom, maar ik geloof dat je het gewoon via ftp kunt updaten.
Anders moet je dus die cdrom via samba gaan mounten, smbmount doet dat.
Nog een oplossing is dus via http en dan met iis(of iss
maar welke manier je moet gebruiken ligt aan redhat, ik weet niet wat die precies allemaal kan
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Debian is, als je het voorelkaar krijgt dat 'ie installeerd, een oplossing voor je probleem dnek ik.. En daarvor zul je _echt_ een floppy of CD ergens vandaan moeten vissen, daarna kun je prima werken en upgraden zonder een flop & CD, maar om het te installeren heb je hem _echt_ nodigOp zondag 23 december 2001 03:28 schreef zwahiel het volgende:
Maar ik moet het eens proberen met debian...
Misschien helpt dat wel, je weet het niet...
Redhat kan je volgens mij met een geinig RPM commando upgraden, maar het allermakkelijkste is altijd ff die CD booten..
Mjah, en de HD (Zoals ik hierboven al schreef), er ff voor een keertje uithalen?? (We heten niet voor niets 'Tweakers'Maar hij moet wel zonder diskettes of andere onzin te installeren zijn, anders gaat het nog niet!
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dat gaat gewoon niet!
Verwijderd
dat is het 'm juist, het ding werkt verder perfect, geruisloos, stil, redelijk snel (wat je redelijk noemt!) en het is een lapdoos, dus mega kleiN!Op maandag 24 december 2001 03:19 schreef janjanjansen het volgende:
Er is een tijd om afscheid te nemen van dierbare hardware. Volgens mij voldoet je onvolprezen IBM i486 Thinkpad 750Cs Lapdoos daar wel aan. Koop voor weinig een pentium MET cdrom en floppy.
Verwijderd
Alleen nu wil je weten waar je zoiets kan krijgen ... en dat weet ik helaas niet