Ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn........
Dit soort reacties kan toch ook gewoon via ICQ..... Waarom daar het hele forum mee lastig vallen?
heb je ook wel weer gelijk in.,..... sorry voor de overlast maarja je heb af en toe van die impulsiefe dingetjes he,,,,.....
Ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn........
Verwijderd
Eerst even een linkje naar het betreffende topic 
[topic=358649]
LA is het forum voor dit soort opmerkingen
Mjah, euh..... Dit is toch wel enorm makkelijk zelf op te zoeken. Het kostte mij letterlijk minder dan een minuut om tot die link te komen!
Overigens wil ik je ook even op [topic=319439] wijzen. Dat vind ik toch aardig van toepassing hier.
Ik move hem naar LA, zodat je er eventueel nog op kan reageren. Leg mij maar eens uit waarom deze open zou moeten blijven in jouw ogen. Ik heb notabene het antwoord in de sluitpost nog gegeven.
[edit]
Damn nou vergeet ik de topictitel aan te passen voordat ik hem move
Gaat veel aandacht trekken zo
[topic=358649]
LA is het forum voor dit soort opmerkingen
Mjah, euh..... Dit is toch wel enorm makkelijk zelf op te zoeken. Het kostte mij letterlijk minder dan een minuut om tot die link te komen!
Overigens wil ik je ook even op [topic=319439] wijzen. Dat vind ik toch aardig van toepassing hier.
Ik move hem naar LA, zodat je er eventueel nog op kan reageren. Leg mij maar eens uit waarom deze open zou moeten blijven in jouw ogen. Ik heb notabene het antwoord in de sluitpost nog gegeven.
[edit]
Damn nou vergeet ik de topictitel aan te passen voordat ik hem move
Gaat veel aandacht trekken zo
Op zaterdag 22 december 2001 22:27 schreef Jotti het volgende:
Mjah, dit mag je idd zelf wel kunnen vinden eigenlijk...
Hmm...Krijgt nog 'n 6pack van nelske
Verwijderd
(waar zou mijn ondertitel nu op slaan
)
Je moet toch wat doen, om te zorgen dat je HGA op je hand is
Je moet toch wat doen, om te zorgen dat je HGA op je hand is
Pagina: 1