De KOELSTE! mod van Half Life die ooit is uitgebracht
ECHT COOL MAN!
heeft iemand PUBLIC SERVERS? bv een heel lijstje wat ie ff kan posten?
ECHT COOL MAN!
heeft iemand PUBLIC SERVERS? bv een heel lijstje wat ie ff kan posten?
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Verwijderd
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
uhmmm... dit is het enige forum waar ik deze post heb geplaatst hoor..Op maandag 24 december 2001 10:58 schreef WouteRF het volgende:
Pff ik vind het een beetje lame dat je nu op zowat elk gameforum in nederland en belgie deze zooi post hoor.. n dan een linkie naar jouw forumIk bedoel het is niet eens jouw mod..
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 09:48 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 10:03 ]
Verwijderd
Oh HahaVerwijderd schreef op 01 December 2002 @ 10:44:
het is de bedoeling om mensen KO te gooien. Je kan maximaal 3 sneeuwballen 'op zak' hebben, en je kan alleen sneeuwballen maken als je op sneeuw loopt (rechter muisknop
).
Verwijderd
"And As A Finishing Touch... God Created The Dutch"
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 12:19 . Reden: dom dom dom ]
Verwijderd
‹(◕‿◕)›
[ Voor 14% gewijzigd door Toet3r op 01-12-2002 12:38 ]
Verwijderd
Heb je halflife..?Pluisje schreef op 01 december 2002 @ 12:38:
krijg hem niet echt gestart, hoe moet pcies?
Verwijderd
ja ik heb half-life. ik heb dat bestand zoals bescheven was in de half-life directory gezet. maar ik kan in half-life nergens iets vinden waar je die mod kan kiezenVerwijderd schreef op 01 December 2002 @ 12:43:
[...]
Heb je halflife..?
"Snow-War is half-life modification where you use snowballs instead weapons.
Unzip this whole zip to your half-life directory so that zip-extractor re-builds the
directory structure. This should make new directory called snow\"
Dus unzip hem in je half life directory en dan kan je via half-life deze mod kiezen.
Verwijderd
Custom gamePluisje schreef op 01 December 2002 @ 13:08:
[...]
ja ik heb half-life. ik heb dat bestand zoals bescheven was in de half-life directory gezet. maar ik kan in half-life nergens iets vinden waar je die mod kan kiezen
Verwijderd
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Verwijderd
Wat is het IP, want hij gaat het nu weer neit vindenVerwijderd schreef op 01 December 2002 @ 13:26:
Ja, dat is die server, typo misschien. Ik had zelf ook ff een ctf server draaien, dan kan je met een touw en haak net als spiderman via de muren enzo, best vet.
Komt allen ff naar die 20player server.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 14:06 ]
Uitpakken in je half-life map, dus in de root map van half-life komt er een map te staan snow. Dan start je half-life en dan custom game, refresh en dan klik je op snow en avtivate en kan je servers zoeken.Pluisje schreef op 01 December 2002 @ 14:27:
maare ik ben er nog steeds niet achter hoe je die mod start,
Wel raar aangezien het ongeveer iedereen die in dit topic heeft gereageerd wel is gelukt
ja dat heb ik allemaal gedaan maar zoals ik eerder al zei staat er bij mij nergens custom game, waar zou ik dat dan moeten vindenStephanL schreef op 01 December 2002 @ 14:29:
[...]
Uitpakken in je half-life map, dus in de root map van half-life komt er een map te staan snow. Dan start je half-life en dan custom game, refresh en dan klik je op snow en avtivate en kan je servers zoeken.
maar daar staat ie toch echt niet tussenBrik schreef op 01 december 2002 @ 14:33:
staat normaal in t hoofdmenu als je t spel opstart.... ook daar waar configuratie staat en multiplayer game
[ Voor 10% gewijzigd door Toet3r op 01-12-2002 14:35 ]
The devil is in the details.
‹(◕‿◕)›
heb ik al twee keer gedaan, veranderde niks aan het probleemBrik schreef op 01 december 2002 @ 14:35:
hmm dit is heeeel vaaag.... nooit megemaakt installeer anders halflife ff opnieuw
dat ga ik eff proberenMaRc0 schreef op 01 December 2002 @ 14:36:
Het kan veel makkelijker, ik heb het zo gedaan:
Je doet rechtermuis -> Nieuw -> Snelkoppeling. Je zoekt hl.exe op en dan druk je op OK. Daarna doe je rechtermuis -> Eigenschappen op die snelkoppeling en dan vul je bij Doel het volgende in: -game snow -console
Als je dan op OK drukt en op die snelkoppeling klikt start ie gelijk Snowwar op
dat -game snow -console moet achter c:/sierra/halflife/hl.exe -game snow -console zo toch? d8 ik tenminsteMaRc0 schreef op 01 december 2002 @ 14:36:
Het kan veel makkelijker, ik heb het zo gedaan:
Je doet rechtermuis -> Nieuw -> Snelkoppeling. Je zoekt hl.exe op en dan druk je op OK. Daarna doe je rechtermuis -> Eigenschappen op die snelkoppeling en dan vul je bij Doel het volgende in: -game snow -console
Als je dan op OK drukt en op die snelkoppeling klikt start ie gelijk Snowwar op
Ja, als Half-Life daar staat wel jaBrik schreef op 01 December 2002 @ 14:40:
[...]
dat -game snow -console moet achter c:/sierra/halflife/hl.exe -game snow -console zo toch? d8 ik tenminste
[ Voor 52% gewijzigd door Brik op 01-12-2002 14:44 ]
‹(◕‿◕)›
Doe rechtermuistoets op bureaublad, dan snelkoppelingPluisje schreef op 01 December 2002 @ 14:53:
werkt nog steeds niet, heb - game snow -console erbij gezet, als ik dan half-life opstart kom ik in het gewone hoofdmenu van half-life maar staat er linksbovenin console als ik daar dan opklilk zegt ie: could not load library snow\cl_dlls\client.dll dat komt omdat het bestand client.dll niet bestaat in die map
‹(◕‿◕)›
goed lezen, had ik al gedaan, deze error is juist een gevolg daarvanGGS_VR6 schreef op 01 December 2002 @ 14:56:
[...]
Doe rechtermuistoets op bureaublad, dan snelkoppeling
Dan als opdrachtregen vul je dit in: C:\SIERRA\Half-Life\hl.exe -console -game snow
(tis maar net waar je HL in hebt geinstalleerd)
Dan geef je een naam, en klaar ben je. Desnoods nog ander icoontje
[ Voor 6% gewijzigd door Toet3r op 01-12-2002 14:59 ]
heb je hem wel extract in de HL mapPluisje schreef op 01 December 2002 @ 14:58:
[...]
goed lezen, had ik al gedaan, deze error is juist een gevolg daarvan
edit: ga half-life eff update mogelijk helpt dat
‹(◕‿◕)›
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
[ Voor 21% gewijzigd door Keizer op 01-12-2002 16:03 ]
Always outnumbered, never outgunned!
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
[ Voor 61% gewijzigd door Boboga op 01-12-2002 16:18 ]
[ Voor 65% gewijzigd door aKra op 02-12-2002 09:33 ]
Intentionally left blank.
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Deze doet het gewoon hoorSerial-X schreef op 02 December 2002 @ 16:24:
Zou iemand ff nieuwe link willen plaatsen?
* Serial-X heeft deze game nog niet, maar wil het wel spelen
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq