Toon posts:

receiver + speakers voor ma?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
m'n moeder zit op dit moment met een 100 jaar oude receiver en 2 melkpakjes naar muziek te luisteren. daar wil ik verandering in brengen door met een budget van ong. 400,- een stel 2e hands speakers op de kop te tikken en een beetje receiver zodat ze degenlijk via de FM klassieke muziek kan beluisteren.

Eisen? Eigenlijk geen. echter:
De receiver is eigenlijk het belangrijkste aangezien het ding zeer in staat moet zijn om de FM (via de kabel) te ontvangen.
de speakers maken amper uit, zolang ze niet groter zijn dan een atx pc kast (grofweg) en geen pc speakes zijn.

Iemand ervaring met een stel speakers, of ergens een mooie deal gezien??

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

koop gewoon een suf setje van Sony of JVC.. dat red je echt wel met dat geld.. en dan heb je nog vrij goeien

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Topicstarter
Kzal het onthouden. mocht iemand een aardige suggestie hebben voor een receiver voor grofweg 200,- dan heb ik daar wel oren naar. anders wordt het een sony of jvc setje oid. tnx

Verwijderd

Gewoon naar de plaatselijke Hifi-zaak die ook aan inruil doet stappen, en je probleem uitleggen.
Je hebt geen idee wat voor rommel er wordt ingeruild, en een deel wordt niet eens meer doorverkocht (is gewoon "korting"), maar voor jouw en mijn moeder is dat al meer dan genoeg! :)

Verwijderd

Ik heb nog een Akai versterker, tuner en 2 boxen te koop. Staan in vraag en aanbod: http://www.tweakers.net/aanbod/32370

Misschien iets voor je :)

Verwijderd

Topicstarter
een onderdeel is extreem belangrijk. de tuner. moet vrij goed instaat zijn om de gehele fm band te ontvangen. het huidige tuner-wannabee-ding ontvangt zenders niet die de stero wel kan pakken. Hoe zit het met de tuner? kzal het ff bespreken trouwens.

Verwijderd

Bij Van Andel in Leiden stond (staat?) een Sony reciever voor F 250,- Zag er wel ok uit en ik heb goede ervaringen met die zaak, ook bij reparaties.

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
gewoon voro 400 zo'n mini setje kopen
heb je zelfs cd-rom enzo erbij

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Op maandag 24 december 2001 04:05 schreef happy3736 het volgende:
gewoon voro 400 zo'n mini setje kopen
heb je zelfs cd-rom enzo erbij
cd-audio zal je bedoelen ;)

Verwijderd

cdrom? lekker quaken op je stereo ;) >:)

Verwijderd

Topicstarter
Thanx lazarus, ik ga ff op inderzoek zodra kerst voorbij is :)
Pagina: 1