Toon posts:

{cd/rw}PLextor wil niet hard genoeg rw'en

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een plextor 24/10/40 maar hij wil max op 4 herschrijven hoe kan dat?

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:26

-Stef-

Slainthe!

Omdat je er waarschijnlijk een 1-4x CDRW in hebt liggen en die gaan maar tot......juist, 4x.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
ik heb 12/10/??S.. maar die wil ook in Nero maar op 4x rw'en...

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Van het zelfde laken een pak. Of Nero staat gewoon op 4x ingesteld.

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:48

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Een verrotte CDRW.
Bij de 12x/10x/32x SCSI variant zat een 10x certified RW van Plextor zelf. Die fik ik altijd op 10x, de andere RW die ik heb is van sony en die is na 1x op eeen 4x write mishandeld te zijn niet sneller meer te branden, pech waarschijnlijk.

BTW met nero 5.5.6.4 onder WinXP

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Verwijderd

Topicstarter
Aha gok dat ik dom was en idd staat 1/4 op de verpakking maar zit er dan een medium security op want met gewoon cd/r kan ik wel gewoon prima een 1/10 speed op 24x fikke:)

>????<

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Ach dom. Je moest ze eens de kost geven de mensen die hoofdbrekens lopen te zoeken waardoor hun kersverse highspeed brander maar op 4x brandt. :) Verder hebben CDRW's itt CDR's een maximale brandsnelheid. 4x Is dus 4x en niet meer. Sterker nog een 10x brandt je alleen mbv een highspeed brander. Een CDR heeft daarentegen geen maximum zoals je al gemerkt hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Stef glashelder en super bedankt voel me zins tijden weer eens rookie hehhehe kewl..... soepkippie moi,.... (8>

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

:) Graag gedaan.

• lvmeijer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-02 03:45

lvmeijer

www.leonmeijer.nl

Ik moet zeggen. Ik heb ook de Plextor 24/10/40. Ben drie dagen bezig geweest met zoeken naar geschikte CD-RW schrijfjes. Niemand in Zeist en Utrecht had die verdomde CD-RW 10 speed schijfjes.

Uiteindelijk via via geregeld uit joost mag weten welke winkel.

Als je nou eens een 4X RWtje kon branden ok 10X was het geen probleem, maar na de aankoop van een doosje 4 speedters voldoende ik me toch behoorlijk :?
Pagina: 1