Ik wil wel een weten wat een goede flight simulator is (geen flight simulator 2000 of 2002 of zo maar met gevecchtsvliegentuigen
ik ben ook benieuwd
en het moet ook koel zijn in multiplay!
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Anoniem: 39905
Operation Flashpoint ,
Het is dan wel helemaal geen vliegspel maarja je kan leuk multiplayeren
Op zaterdag 22 december 2001 21:33 schreef Richard95 het volgende:
Operation Flashpoint ,

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Anoniem: 31392
HAHA ROFL lijkt de HK welOp zaterdag 22 december 2001 21:33 schreef Richard95 het volgende:
Operation Flashpoint ,
enne IL2 Sturmovik roeleert
IL2 Sturmovik zekers anders moet je FS Combat 1 of 2 nemen
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Waar blijft tazzie 
Nee, ff serieus, ga voor Falcon 4.0.
Anoniem: 19252
dat wilde ik ook al zeggen, waar blijft Tazzie nouOp zondag 23 december 2001 00:13 schreef TomcatX het volgende:
Waar blijft tazzie
Deze spellen vragen alleen wel een behoorlijke investering van je tijd. Als je liever ff snel wil knallen, kan ik Crimson Skies aanbevelen. Geen sim, en fantasie vliegtuigen, maar fantastische gameplay en mooie plaatjes.
Als je toch voor wat realistischer gaat, maar er wel redelijk snel in wil komen, raad ik Jane's WWII Fighters of Jane's US Air Force aan. Tenslotte ligt Eurofighter Typhoon nu voor 20 piek bij de Free Record Shop, dat SCHIJNT (niet gespeeld zelf) ook wel redelijk makkelijk te leren te zijn.
Als je toch voor wat realistischer gaat, maar er wel redelijk snel in wil komen, raad ik Jane's WWII Fighters of Jane's US Air Force aan. Tenslotte ligt Eurofighter Typhoon nu voor 20 piek bij de Free Record Shop, dat SCHIJNT (niet gespeeld zelf) ook wel redelijk makkelijk te leren te zijn.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik vind Microsoft combat flight simulator wel leuk, je hebt 2 versie, een pacific theatre en nog een andere, zijn erg kewl...
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
arcade: crimson skies
realisme: falcon 4.0, (binnekort LOMAC en Project one)
vintage: combat flight simulator 1 en 2 (aardig realisctisch)
newbie:f22 lighting 3
realisme: falcon 4.0, (binnekort LOMAC en Project one)
vintage: combat flight simulator 1 en 2 (aardig realisctisch)
newbie:f22 lighting 3
tampert, kriminalpolizei
ja il2 sturmovik dus
want: simpel (2e wereldoorlog, geen radar en zo)
Supergeile graphix (als je peecee dat trekt)
en anders falcon4.0 want dat is gewoon de koning
oh trouwens, voor falcon4.0 heb ik een (niet al te verse) tutorial op het net staan, klik wat rond op http://schurem.cheeseheadz.net
want: simpel (2e wereldoorlog, geen radar en zo)
Supergeile graphix (als je peecee dat trekt)
en anders falcon4.0 want dat is gewoon de koning
oh trouwens, voor falcon4.0 heb ik een (niet al te verse) tutorial op het net staan, klik wat rond op http://schurem.cheeseheadz.net
Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.
Anoniem: 29630
Deze is gewoon de beste voor multiplayer.(heel veel verschillende maps en speelstijlen)Op vrijdag 28 december 2001 00:04 schreef Captain_Crais het volgende:
F22 Total Air War van DID is ook erg cool.
Je moet er wel wat knopjes voor weten, maar nog lang niet zo veel als in Falcon 4.0
Helicopter sim
Comanche4 echt gaaf
f16 sim ==> Falcon 4.0 blijft de beste
arcade sim ==> Crimson skies Cool met force joystick
en natuurlijk voor het puur vliegen ==> Flight simulator (welke versie je pc maar trekt op hoogste res.
en natuurlijk voor het puur vliegen ==> Flight simulator (welke versie je pc maar trekt op hoogste res.
commmanche 4 is meer arcadeOp vrijdag 28 december 2001 16:55 schreef razor9063 het volgende:
Helicopter simComanche4 echt gaaf

tampert, kriminalpolizei
Anoniem: 19588
absoluut MS combat flight simulator 2... top-realistisch, veel flight models (en nog veel meer te importen), je kan de MS CFS 1 missies importeren en er is bv een Pearl Harbor ad on.
Landen op een vliegdekschip...da's pas vliegen man!
Landen op een vliegdekschip...da's pas vliegen man!
Red Baron 1, 2 of 3D
Anoniem: 19483
Crimson skies, is arcade maar wel erug leuk en je hebt h'm niet snel uitgespeeld. Zit behoorlijk pittige missies tussen.
Crimson Skies lijkt me echt een cool spel, met hele mooie graphics en het is van Microsoft
The devil is in the details.
Crimoson skies is cool 
Een keer gespeeld met een half werkende 3d bril en zo'n mee bewegende stoel
Het leek net of je stoned was
Een keer gespeeld met een half werkende 3d bril en zo'n mee bewegende stoel
Het leek net of je stoned was
F-22 Lightning 3 is ook wel een mooi spel.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Pagina: 1