Hccnet adsl-users? hoe op je webspace komen???

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-03 11:42

komaki

The Hot Zone

Topicstarter
eeeey,

ik zit met een probleempje.
wil gebruik gaan maken van me webspace van Hccnet maar ik weet niet hoe ik moet inloggen via ftp

ik heb gekeken op de site van hccnet maar daar kan ik nix nuttigs vinden.
heb vorige week een mailtje naar die gasten gestuurd maar geen antwoord op gehad en het duurt me allemaal wat te lang :(

ik weet hoe ftp enzo werkt maar ik weet dus bijv niet wat ik moet neerzetten bij het inlog scherm.
dus zeg maar bij:

servername/ip
remote pad
password
username

ok de laatste 2 weten jullie niet (dan maar voorbeeld geven) maar ik waarschijnlijk kunnen jullie me bij de eerste 2 wel helpen.
het klinkt allemaal een beetje stom maar ik kan er nergens wat over vinden. niet in me papieren van Hccnet en ook niet op de site. als ik een mailtje stuur krijg ik dus nix terug :(

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:09

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Remote path hoef je waarschijnlijk niet op te geven, ik denk dat de server+ip home.hccnet.nl:21 is... probeer dat 's :)

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Op zaterdag 22 december 2001 20:49 schreef komaki het volgende:
eeeey,

ik zit met een probleempje.
wil gebruik gaan maken van me webspace van Hccnet maar ik weet niet hoe ik moet inloggen via ftp

ik heb gekeken op de site van hccnet maar daar kan ik nix nuttigs vinden.
heb vorige week een mailtje naar die gasten gestuurd maar geen antwoord op gehad en het duurt me allemaal wat te lang :(

ik weet hoe ftp enzo werkt maar ik weet dus bijv niet wat ik moet neerzetten bij het inlog scherm.
dus zeg maar bij:

servername/ip
remote pad
password
username

ok de laatste 2 weten jullie niet (dan maar voorbeeld geven) maar ik waarschijnlijk kunnen jullie me bij de eerste 2 wel helpen.
het klinkt allemaal een beetje stom maar ik kan er nergens wat over vinden. niet in me papieren van Hccnet en ook niet op de site. als ik een mailtje stuur krijg ik dus nix terug :(
Probleem heb ik ook, maar ik heb echter wel de gegevens het is:

hostnaam: home.hccnet.nl
server automatisch herkennen
gebruikersnaam = je mailadres zonder @hccnet.nl (met een punt dus)
en wachtwoord is je wachtwoord.

alleen ik krijg code 530 dat er iets niet goed gaat inderdaad... waar dat aan ligt? Ikke niet weten |:(

Station van Gerwin Prins op Apple Music

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-03 11:42

komaki

The Hot Zone

Topicstarter
Op zaterdag 22 december 2001 21:19 schreef GerwinPrins het volgende:

[..]

Probleem heb ik ook, maar ik heb echter wel de gegevens het is:

hostnaam: home.hccnet.nl
server automatisch herkennen
gebruikersnaam = je mailadres zonder @hccnet.nl (met een punt dus)
en wachtwoord is je wachtwoord.

alleen ik krijg code 530 dat er iets niet goed gaat inderdaad... waar dat aan ligt? Ikke niet weten |:(
hmm ok :?
maar volgens mij is het niet het mailadres dat je moet invullen want die kun je gewoon zelf aanmaken. (Toch :?)
ik heb het gewoon met me inlognaam van Hccnet geprobeerd maar dat lukte ook niet :'(

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:09

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Code 530 betekent dat de username/password combinatie niet klopt. Dus je weet in elk geval dat je het daar moet zoeken... en ik vind eigenlijk dat zoiets wel op de hccnet site te vinden moet zijn, als het er niet staat is dat knap waardeloos van ze.

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Verwijderd

Je moet op je pasje van HCCnet je lidnummer bekijken
Dit is je loginnaam en je hcccode is je wachtwoord ;)

• NightCruiser
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Je moet het toch eerst activeren op de hccnet website :? (zoiets staat me bij iig)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Goeiedag zeg, popiejopio, kijk eens naar de datum, voordat je zo'n reply neerzet. Je hebt sowieso geen Quickreply gehad, en ook bij een normale reply-dinges staat duidelijk dat het topic al meer dan 2 weken oud is.

Dicht.

[ Voor 3% gewijzigd door intoxicated op 12-03-2003 15:56 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.