Hahe! Ik heb vandaag net mn Missions 731i opgehaald. Nou, als je bas wilt, dat zijn me een lekkere dingetjes zeg! (speaker vh jaar geweest!) Ik heb er een fonkelnieuwe Marantz cd receiver op staan van de slim line (is idd die heeele stoer met dat automatisch bewegende frontje ja!) En dat draait als een tiet!!
Ik zou als ik jou was voor een paar zuilspeakers gaan omdat die een wat voller geluid geven. Maar vooral 2ehands! Dan krijg je goed spul (als jij even oplet!), voor de helft van de nwwaarde! Een vriend van me, heeft nu de Missions 733i, dat zijn bassreflexzuilen uit dezelfde serie als ik heb. Retegoed hoor! Die zuilen brengen iets meer gevuld geluid, grotere klankkast. Voor 500 piek, dus netjes op je prijs!
Missions zijn pijnlijk

precies in details, mooie plaatsing, dus geen lawaaibrij! Als je een spelt hoort vallen, moet je hem zo kunnen pakken. Eeennn: ze hebben superstrakke engelse bassen! (Ik speel zelf contrabas...)
KEF is ook altijd goed, muzikaal, of Dali. Quadral is wat hard in de hoge tonen, diamantgevoel. Liever geen Bose of Kenwood of Pioneer of Jamo of weetikut. Daar kan je soms apparatuur van nemen, maar zeker geen speakers! Met een enkele uitzondering.
Bedenk dat de speakers heel belangrijke schakels zijn in je audiosysteempje. Wij gaan altijd uit van: prijs van de speakers is de helft van het complete systeem! Ook niet beknibbelen op een fatsoenlijke kabel, DHZ kabel voldoet NIET! De goedkope sh*t interlinks die je erbij krijgt, simpelweg: containervoer!
Over vermogen: maak je daar niet druk over. Mijn Marantzje is slechts 2x25W, maar als je die laat blazen, doet het pijn aan je oren! Voor een wat grotere ruimte is normaal volslag apparatuur sterk zat, echt, das vet hard! Maar dan hebben we het wel over ECHTE Watts natuurlijk...
Stereo roeleert zwaar, tenzij je verwoed filmkijker@home bent. Goeie Surround is veel duurder dan stereo, terwijl dat meestal veel dichter bij de realiteit komt!
*Coolcase vindt dit prima op de Stuffis! En als het aan Coolcase lag, kocht je Missions

*