S901GT met 2 PC's

Pagina: 1
Acties:

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 10:28
Hi,

ik ben nu al meer dan 3 jaar tevreden IIyama S901GT (VM 450), maar heb nu een vraagje. Ik wil graag een 2e pc voorzien van een fatsoenlijk scherm en aangezien erop mijn monitor een normale en een RGB aansluiting zit zat ik te denken of ik niet 2 PC's op mijn IIyama kon aansluiten. In het menu kom ik de optie Signal Select tegen, waarbij een icoon van RGB en normale aansluiting staat gegeven.
Weet iemand of het mogelijk is om zo tussen 2 pc's te schakelen (heb geen RGB kabel tot mijn beschikking vandaar)?
Op IIyama.nl vind ik geen handleiding of iets van die aard dat mijn verder helpt.

Thx

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Als je BNC bedoelt kan het
(BNC is 5 aansluitingen)

Mijn oude iiyama s701GT (vm400) kon ik 2 pc's op aansluiten en ertussen schakelen.

• Speedy
Ow stom, BNC ja :)

Ook met de zelfde optie in het menu? Maandag is op zoek naar zo'n kabel, duurder als een nieuwe monitor kan die niet wezen ;)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Ja, dacht het wel. Je krijgt ook een plaatje van d-sub of bnc erbij te zien.

Het lijkt me dat het hetzelfde is bij alle iiyama's

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:34
Op zaterdag 22 december 2001 20:13 schreef TAG_Speedy het volgende:
Ow stom, BNC ja :)

Ook met de zelfde optie in het menu? Maandag is op zoek naar zo'n kabel, duurder als een nieuwe monitor kan die niet wezen ;)
Ik heb ook een VM450 en ik heb ook twee pc's aan deze monitor gehad. het werkt prima, alleen het schakelen is omslachtig omdat je steeds dat menu op de monitor in moet duiken.

Verwijderd

Op zaterdag 22 december 2001 21:50 schreef biobak het volgende:

[..]

Ik heb ook een VM450 en ik heb ook twee pc's aan deze monitor gehad. het werkt prima, alleen het schakelen is omslachtig omdat je steeds dat menu op de monitor in moet duiken.
Daar wen je wel aan hoor, op een gegeven moment gaat het blind :P

1 knop indrukken is makkelijker, maar dit is beter dan helemaal niets.

• Speedy
Juist en anders moest er een nieuwe monitor komen (veel duurdere en ruimte vretende oplossing), morgen de stad maar eens in. Bedankt!

ps, kan ik daar zo elke (lees goedkoopste) BNC kabel aanhangen of zit er nog verschil ik kwaliteit?

Flickr | Lego collectie

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Op zaterdag 22 december 2001 23:03 schreef TAG_Speedy het volgende:
Juist en anders moest er een nieuwe monitor komen (veel duurdere en ruimte vretende oplossing), morgen de stad maar eens in. Bedankt!

ps, kan ik daar zo elke (lees goedkoopste) BNC kabel aanhangen of zit er nog verschil ik kwaliteit?
Volgens mij zou het niet zo veel uit maken :). Als je een duurdere koopt heb je misschien iets hogere kwaliteit , maar ik denk dat je dat NIET merkt :).

Verwijderd

Heb hier een Eizo 20 inch met ook 2 aansluitingen.
Al een jaartje staat deze aangesloten op 2 PC's..

De 2e PC is een servertje en ik kan je zeggen dat het ideaal werkt... Voordeel van mijn Eizo is wel dat er een knop op de monitor zit om te switchen.. wel zo handig..
Maar met dat menu zal het ook best gaan..
Pagina: 1