[MXStream] Ineens van 52KB/sec naar 30 KB/sec

Pagina: 1
Acties:

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het lijkt erop dat mijn downloadsnelheid ineens een lager maximum heeft, zonder dat ik iets heb veranderd aan m'n systeem/verbinding/modem. Met segmented downloading kom ik nu niet meer hoger dan 28 to 30 KB/sec, was eerst 55 KB/sec. En op speedtest.nl kom ik op 28 KB/sec bij de download test, was eerst dik 50. De upload is nog wel hetzelfde (max ong. 6KS/sec).

Tot nu toe heb ik nog nooit problemen gehad met mijn MXStream basic-abonnementje... Vreemd toch? Zijn er mensen die een vergelijkbaar probleem hebben, en het hebben kunnen oplossen ZONDER de MXStream helpdesk te bellen?

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
hier werkt alles goed.

probeer eens 10MB te downloaden van XS4ALL, dan kun je de maximale snelheid halen

ftp.xs4all.nl/pub/test/10mb.bin

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Hoelang is dat al? Het kan namelijk ook gewoon dat de provider probs heeft. Maar als het al een week duurt dan zou ik toch ff contact opnemen met de provider.

• Milly
  • Niet online
CyberTijn_: Ook die file van XS4ALL gaat met 28 KB/sec. Helaas...

cooolkast: Het probleem is ong. een week geleden begonnen. En ik wacht idd ff af, misschien wordt het opgelost binnenkort. Sowieso ga ik niet proberen om een helpdesk te bereiken in de kerstvakantie...

Verwijderd

Op zaterdag 22 december 2001 20:23 schreef millyways het volgende:
CyberTijn_: Ook die file van XS4ALL gaat met 28 KB/sec. Helaas...

cooolkast: Het probleem is ong. een week geleden begonnen. En ik wacht idd ff af, misschien wordt het opgelost binnenkort. Sowieso ga ik niet proberen om een helpdesk te bereiken in de kerstvakantie...
als je met iemand contact op gaat nemen, doe dat dan met je provider, want als je mxstream belt weet je niet meer als dat je nu weet.

• Milly
  • Niet online
Op zaterdag 22 december 2001 21:25 schreef _JUSTICE_ het volgende:
als je met iemand contact op gaat nemen, doe dat dan met je provider, want als je mxstream belt weet je niet meer als dat je nu weet.
;) Thx voor de tip...

<edit>
Ik zit btw bij HCCNet
</edit>
Pagina: 1