Toon posts:

Kewl idee voor t.net!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg daarnet een zwaar kewl idee voor t.net!

Zou het niet gaaf zijn, om je eigen 'homepage' (of whatever je het wil noemen) te kunnen opstellen op t.net?

Hiermee bedoel ik dus :

Je kan opgeven dat je bijvoorbeeld alleen het nieuws van vandaag wil zien, met daaronder de driver & bios updates, en daaronder de nieuwe reviews & freatures...

Iemand anders zou dan bijvoorbeeld alleen het nieuws van vandaag de nieuwe driver updates en het nieuws van vandaag willen zien, met daaronder de page loads.

Dit alles zou je kunnen verzorgen mbv cookies en van die mooie trackers!

Is dit een gaaf id of what? Afbeeldingslocatie: http://www.weirdsoft.domainvalet.com/coool.gif

Femme?

• Crazy Harry
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08-2025

Crazy Harry

Altijd te laat

je bedoeld een personalized page.

hmm, 11898 geregistreerde gebruikers! :o

Tweakers is ook nog eens breed, je hebt hier veel verschillende pagina's en niet iedereen wil bijvoorbeeld een drivers & bios updates gedeelte.

[edit]voorbeeldje toegevoegd

hoe dan ook, veel werk...

Verwijderd

Zoveel werk is dat niet.. gewoon een php pagina maken die op cookies werkt is doodsimpel.. femme kan dat in 1 nachtje wel bouwen ;)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Best een goed plan jah, maar niet echt supermakkelijk dunkt me...
Ik zat ook te denken dat het koel zou zijn als FP posts cht helemaal bovenaan de FP kwamen voor bijv. 1/2 dag(en) ofzo, want nu lees ik lang niet altijd helemaal door naar beneden om de FPposts te zien. Snappie?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Zoveel werk is dat niet.. gewoon een php pagina maken die op cookies werkt is doodsimpel.. femme kan dat in 1 nachtje wel bouwen
Het is wel ff wat meer werk dan alleen een cookie bakken.
Ik zat ook te denken dat het koel zou zijn als FP posts cht helemaal bovenaan de FP
kwamen voor bijv. 1/2 dag(en) ofzo, want nu lees ik lang niet altijd helemaal door naarbeneden om de FPposts te zien.
Frontpage posts staan dagen zo niet weken op de frontpage. Bovendien verschijnen ze ook in de update tracker en de review o.i.d. wat in de frontpage post wordt aangekondigd verschijnt meestal ook als link in bij de reacties in de utracker, dus de kans is klein dat iets wat in een frontpage posts wordt aangekondigd onopgemerkt blijft. Daarom staan ze dus onder het nieuws, omdat het nieuws vaker veranderd.

Als er een persoonlijke frontpage komt, dan iig niet op dé frontpage aangezien al de gecustomizede frontpage anders onnodig veel load gaat trekken voor bezoekers die er niet gebruik van maken (dwz gewoon de standaard pagina zien).

Verwijderd

Wat dachten jullie van het volgende:
www.tweakers.net -> De 'gewone' frontpage (dus zoals het nu is)

my.tweakers.net -> Personalized Tweakers.net

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 11:21

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Als er een persoonlijke frontpage komt, dan iig niet op dé frontpage aangezien al de gecustomizede frontpage anders onnodig veel load gaat trekken voor bezoekers die er niet gebruik van maken (dwz gewoon de standaard pagina zien).
tja ... Slashdot doet het ook , en die heeft toch heel wat meer gebruikers dat tweakers.net, dus het KAN wel :)
mischien een id om op de frontpage een stukkie javascript te zetten dat checkt of er een koekie staat waarmee je aangeeft dat je je customized pagina wil zien, en dat je dan redirect naar my.tweakers.net ? zo doet slashdot het n.l. ook, login met cookie == je gecustomizede pagina

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Hey Femme,

die persoonlijke pagina's zouden in ieder geval een heleboel van de -ongezonde- discussies over teveel/teweinig pro/anti ms tot het verleden laten behoren, dus zo gek zou het nog niet zijn.
Hoe je dat zou kunnen aanpakken? Ik denk dat het makkelijk ("") kan door elke soort newspost een bepaald groepsnummer te geven (net zoals nu rood/groen/blauw voor de soort nieuwsitems), en die dan via een cookie te laten ophalen. Ik denk dat dat meer werk is dat de net gedane update.
ENige probleem wat je wel zou kunnen krijgen is dat de server loads zullen toenemen omdat een pagerequest nu waarschijnlijk meer werk zal zijn...

Paz.
Pagina: 1