Toon posts:

welke moet ik kiezen :Lite-On,Plextor,sony,HPaopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe 16x10x40 of 24x10x40 brander gaan kopen en ik wil effe weten wat het verschil is en de kwaliteit die deze branders leveren en een beetje betaalbaar zijn.

Ik heb nu een Philips |:( (Dat wist ik ook niet zat er al in toen ik hem kocht duss)

graag wil ik ook weten hoelang de 24x10x40 over een cdtje doet met name de audio en data van 74 en 80 min.

Alvast bedankt.

mailen kan naar destree84@hotmail.com

Verwijderd

Budget model: lite-op
Topmodel: Plextor

Sony/HP er tussen in, maar voor iets meer heb je een plex. Hangt dus gewoon van je budget af.

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zou voor een lite-on gaan. Ik heb zelf de 16x versie en hij bevalt me prima, snel zat en nog nooit een cd mislukt. Misschien kun jij beter voor de 24x speed versiue gaan omdat het verschil in prijs tussen die twee nog maar enkele tientjes is.

Hier zijn al vele topics over geweest dus gebruik de search ander even voor testen e.d.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ik heb nog nooit goede CD/DVD spelers van A-open gezien, en ik verwacht van de branders dus ook niet teveel...

Een Lite-On is voor 99% identiek aan een Plextor
die 1% is het frontje, de verpakking en de prijs

Met de andere branders heb ik niet zoveel ervaring, ik heb zelf een Sony CRX140, nog nooit probs mee gehad tot nu toe, maar hij kan bijv. niet overbranden of 90 minuten cd's.

De Lite-On en Plextor kunnen dat wel, de A-Open weet ik niet maar ik denk het niet.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
http://www.cdrinfo.com/hardware/aopen2440/index.shtml

Heb zelf de Aopen CDRW 2440,(24x10x40). Deze is snel en betrouwbaar en dat voor een redelijke prijs. overburnen is mogelijk. (zie link boven, maximaal tot 99.99 minuten!)

Komt zeer goed uit de test, enig minpunt is het lezen van beschadigde audio cd's.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-04 15:08
Op zaterdag 22 december 2001 20:01 schreef dreeke het volgende:
Ik heb nog nooit goede CD/DVD spelers van A-open gezien, en ik verwacht van de branders dus ook niet teveel...

Een Lite-On is voor 99% identiek aan een Plextor
die 1% is het frontje, de verpakking en de prijs
En de 4MB ipv 2MB buffer + 2 jaar ipv 1 jaar garantie beide in het voordeel van de plextor.

Ik heb zelf trouwens een Lite-On 24*10*40 en die bevalt me echt wel. Ik zal eerst te twijfelen tussen plextor en Lite-On, maar heb geen spijt van de Lite-On.

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:57

Wimo.

Shake and Bake!

Mijn ervaringen
1e brander een flips cdd3610 ==> ALTIJD perfect gebrand
2e brander een plextor 8/20 ==> ook altijd perfect
3e brander een plextor 12/X --> ook die werkte

Nu heb ik een lite on 24x.. en die werkt ook (jaja )

De meeste mensen die bij plextor zweren hebben nooit een lite on gehad of kwijlen bij de 2 jaar garantie die ze bieden (who gives a ) Je krijgt een beetje het Intel-AMD gevoel bij dat soort mensen

Ik zou voor een lite-on gaan!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt mensen voor de snelle reactie.

graag wil ik ok weten hoelang de 24x10x40 over een cdtje doet met name de audio en data van 74 en 80 min.

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2025
Ik zou toch voor de Plextor 24 speed gaan die is even duur als de 16 speed. De plextor was het snelst in de reviews en ook het stilst en las de Data beter. Maar als je voor prijs/prestatie wil kiezen moet je voor Lite-on gaan.

• sharkzor
  • Laatst online: 17-04 09:36
Op zaterdag 22 december 2001 22:10 schreef Wimo. het volgende:
Mijn ervaringen
1e brander een flips cdd3610 ==> ALTIJD perfect gebrand
dan ben je zowat de enigste! deze gingen altijd na 1-2jaar kapot. werd een verkeerd soort smeer in gebruikt dat uitharde.

ikzelf heb al een jaar een plextor 12x. perfecte brander! nooit 1 frisbee mee gemaakt. ken iemand die een lite-on 16x heeft gekocht. die was dus gaar!
plextor is echt 10x betere kwaliteit

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-03 21:16

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op zaterdag 22 december 2001 22:50 schreef weareborg het volgende:

[..]

......
ikzelf heb al een jaar een plextor 12x. perfecte brander! nooit 1 frisbee mee gemaakt. ken iemand die een lite-on 16x heeft gekocht. die was dus gaar!
plextor is echt 10x betere kwaliteit
Er zijn 2 types 16 speed Lite-on, ik heb een 16101B en die doet het perfect!! Ik heb een Plextor 12x gehad en die is 2x omgeruild door plextor, 3e keer maar geruild voor een Lite-on 16x :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

Plextorrrrrrrrrrrr >:)

• Paladin
  • Laatst online: 20-04 21:30

Paladin

Play Ball!

ik zelf zou gaan als je echt het beste van het beste wilt en geld weinig boeit de plex 24x10x40 anders gewoon lite-on

dan nog even een fabeltje de wereld uithelpen lite-on en plextor zijn niet voor 99% identiek ze halen hun producten bij verschillende producenten en hebben een volkomen ander binnenwerk. dus niets is waar van dat plex en liteon bijna hetzelfde zijn.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:59
Lite-on fikkers schijnen volgens de review minder goed DAE en CD-RW te lezen dan een plex. Who cares? Ik heb een Plex 40X CD-ROM, die rulez echt wel >:)

Ik heb verscheidene k*tcd-roms van Actima, Techmedia en Cyberdrive gehad, allemaal een grote bak met troep. Na een jaar en 2 maanden kapot en dan kon je weer voor 100 piek om een andere. Heb anderhalf jaar terug die plex gekocht voor 210 piek. 2x zo duur, maar 3x zoveel plezier :) Ding is nu nog helemaal nix slechter dan toen ik em kreeg.

Zover Plex dus...

Heb eerst een Flips CDD3600 gehad, altijd mislukte CD's, vooral in mode2 :(
Toen een Yamaha CDR400T SCSI, voldeed me goed, maar werd wat traag en mn NCR 810 controller liet me niet van CD booten. Heb nu een Lite-on CD-fikker (16102B). Voldoet goed, nog geen enkele miskleun gehad. Burnproof is bijna onzin, zelfs on the fly trekt mn plex het :) (alleen met brakke cd's schakelt ie terug naar 8X en is je buffertje snel leeg :( )

Als je al een goed apparaat hebt om cd's mee in te lezen, kan je het beste voor een el-cheapo lite-on gaan. Als je niet een perfecte reader hebt, kan ik je plextor aanraden (heb een 16/10/40 fikker van Plex hier gehad, deed qua leesperformance nix onder voor mn UltraPlexje)

Verwijderd

Ik heb zelf een lg 12x 8x 32x met 8mb :9~ buffer en tot nu toe geen problemen gehad. Volgens mij is de 16x van lg nog niet uit. Ander moet je die kopen!!!

• _JGC_
LG heeft een 16X fikker, is de standaardfikker van Norrod.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

1e fikker - HP 7200i, na 3 maanden dood
2e fikker - HP 7200i, na 4 maanden dood
3e fikker - HP 7200i, blijkt nog steeds te leven
4e fikker - Sony CRX145E - na 13 maanden gesloopt door mijn lieve O+ voeding :( (via Sony mooie nieuwe gekregen)
5e fikker - Sony CRX145E, doet het nog steeds hartstikke goed
6e fikker - PLEX24x - heb ik pas 2 maanden maar werkt verder goed.

ik zou dus niet gaan voor een philips of HP (hp gebruikt tegenwoordig wel Sony loopwerken, als dat niet weer veranderd is maar ik :r op HP, maken slechte spullen en service is helemaal slecht)
Plextor is ook heel goed, evenals de lite-on (zoals al gezegd, deze zijn vrijwel identiek).

Aopen heb ik geen ervaring mee.

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 16:08

marshal

Reality beats fiction by far

Ik heb ooit een sony gehad maar dat ding werkte voor geen meter continu buffer underruns nu heb ik een plextor 12/10/32 en die werkt perfect.
Lite-on heb ik ook veel goede dingen over gehoord.
Hp heb ik veel slechte dingen over gehoord maar dat kan te maken hebben met het feit dat het een usb brander was.
Aopen ben ik niet mee bekend.

Blijft er nog maar 1 vraag over en die is zoals al eerder gezegt het budget.

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 08:52
ik kick persoonlijk ook niet sony,
deze mening komt denk ik mede door die stink powerline, hebben sony in mijn ogen zwart lopen maken, door te vertellen dat ze moeilijk deden met garantie enz. . ( was één week na de garantie kaduk gegaan)
Ik ben nu 3 maanden verder ga hem in januarie toch opsturen als sony me kosten gaat bereken stuur ik hem terug en zeg dat ze hem mogen hebben. Koop ik een nieuwe... ( >:) zullen ze het doen >:) )
Mijn vriend met dezelfde sony, heeft ook probs gehad. Heeft dezijne opgestuurt en hem gerepareert terug gekregen (na de garantie :o ).

Ik weet niet of mijn mening wel zo eerlijk is. En ik heb op the got ook niet echt mensen gezien met gigantise sony probs.

Verwijderd

Topicstarter
wat ik effe wil weten voor dat ik hem ga kopen is hoelang de 24x10x40 over een cdtje doet

• _JGC_
ik heb zelf een 16X fikker, die doet ongeveer 5 a 6 minuten over een volle CD. Vind ik niet echt lang duren als je dat vergelijkt met mn oude 4X, die deed overal 20-25 minuten over :(

24X fikkers zijn niet echt veel sneller dan 16X fikkers, aangezien ze het eerste stuk op 16X doen, het middenstuk op 20X en het eind pas op 24X, dus net zoals die CD-ROMspelers: 40X Max wil zeggen dat ie alleen op het allerlaatste op 40X draait (bij de meeste CD-ROMs mag je dat ook nog maar hopen)

Verwijderd

allemaal onzin die reviews en verschillen tussen Lite-On en Plextor 24x... het binnenwerk is immers hetzelfde heb ik geleerd.
Bovendien is de lite-on voor 215,- (daar had ik m voor) een flink stuk goedkoper dan die plextor. Al zou hij eerder kapot gaan, je kan er wel 2 kopen voor de prijs van 1...

en mijn lite-on doet 3,5 minuut over een volle cd

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 11:37 schreef XE het volgende:
allemaal onzin die reviews en verschillen tussen Lite-On en Plextor 24x... het binnenwerk is immers hetzelfde heb ik geleerd.
Bovendien is de lite-on voor 215,- (daar had ik m voor) een flink stuk goedkoper dan die plextor. Al zou hij eerder kapot gaan, je kan er wel 2 kopen voor de prijs van 1...

en mijn lite-on doet 3,5 minuut over een volle cd
Dan heb je dat verkeerd geleerd. Ondanks dat is er trouwens niets mis met lite-on hoor, blijkt ook wel uit alle goede verhalen die je erover hoort/leest

Verwijderd

Plextor & Lite-on roeleren gewoon haaaaaard :).

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-04 11:21

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Op zondag 23 december 2001 12:31 schreef Cybertje het volgende:
Plextor & Lite-on roeleren gewoon haaaaaard :).
lekkere reden :)

Maar uhh Plextor heb hier gewoon een naam, al die branders zijn gewoon vrijwel gelijk. Bij Pklextor betaal je dik voor hun naam en de service. Je kan gerust een LiteOn kopen.

Recent heb ik voor een kennis een Traxdata bij NoRRoD gekocht voor 155,- incl. Nero, smartlink en 12x8x40 loopt als een tiet!

/dev/null

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 10:13
De Lite On 32x12x40 is ook lekker :P

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 01:44 schreef Destree het volgende:
wat ik effe wil weten voor dat ik hem ga kopen is hoelang de 24x10x40 over een cdtje doet
Zelfs mijn 12x fikker doet er 7 minuten over om een 700mb cd te branden. Dan zou een 16x theoretisch iets van 4-5 minuten moeten halen, maar in het praktijk is dat niet zo. 16x branders (ik neem aan dat ze allemaal burn-proof zijn) doen er langer erover omdat ze burnproof hebben. 1 seconden is in de werkelijkheid 2 seconden. Dat komt door de kleine buffers en de burnproof technologie (ja, dat weet ik uit ervaring omdat mijn broer een 12x liteon brander heeft met burnproof). Als hij op 12x wilt branden, gaat de buffer steeds op tot 0%, en daarna moet hij 5 seconden wachten voordat de buffer weer vol is. Ik weet niet of dat bij de nieuwste cdrw'ers het geval is maar ik heb zelf een 12x 8x 32x van lg met 8mb buffer (volgens mij heeft geen een andere brander 8mb buffer). Door de grote buffer gaat mijn buffer level nooit lager dan 90%, zelfs niet op 12x. Dus ik zou zeggen, koop er eentje zonder burnproof en een grote buffer

• Wimo.
  • Laatst online: 11:57

Wimo.

Shake and Bake!

Op zaterdag 22 december 2001 22:50 schreef weareborg het volgende:

[..]

dan ben je zowat de enigste! deze gingen altijd na 1-2jaar kapot. werd een verkeerd soort smeer in gebruikt dat uitharde.
Bij mij gaat nooit wat kapot :7

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-03 19:50

GeBas

--

Ik heb zowel ervaring mat de plextorretjes, LiteOn's en sony's.

Eigelijk alleen maar goed, alleen die sony is iets lawaaiger dan die andere 2. Als je een ruim budget hebt zou ik voor de plex gaan, zit je iets minder bij kas dan de Lite on.

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

Verwijderd

Aopen sucks...die gaat eerst kijken of ie wel zo snel kan branden...resultaat is vaak dat ie langzamer brandt. Neem een Lite-on dat is goed en goedkoop. Of als je wat meer centen hebt een Plextor. Dat is het beste wat er is.

Verwijderd

gewoon lite-on, ken veel mensen die tevreden zijn met de 16*10*40 en ik sinds kort ook *D

tenzij je meer wil betalen voor een ander frontje en garantie

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-04 16:16
Snelheidswinst van een plex24 t.o.v. een lite-on16 is niet zo gek veel aangezien je ten alle tijde met een lead-in en lead-out zit van 2 minuten.
Plex is kwalitatief beter (ik heb er 4 gehad, nu nog 2)
Lite-on is zeker een goed merk alleen wat mider geruisloos

Ik heb onlnags mijn lite-on16 verkocht en een plex24 gekocht en heb daar alles behalve spijt van.

Maar als je echt leuk centen overheb zou ik zeggen neem een SCSIplex!
Ideaal als je hoop dingen tegelijk wil doen, heeft dus ook bijna nooit de burnproof technologie nodig, geruisloos en tegenwoordig ook nog betaalbaar.

Sus6 met uitzoeken

• Sjah
  • Laatst online: 00:28
LG 16/10 speed, kost niks, en kan als ENIGE 99 min. cd'sfikken op 8 speed!!!!!!!! (Mitsumi kan 't als enige ook, maar op 2 speed) Is wel ff getuigenis van super-engineering, trillingsvrij moet t bijv. zijn om dit te kunnen.....(check Tom's maar) Laat Plextor en de rest doodvallen :Z

ps de LG is ook nog eens een 40x wereld-reader (Office in 13 sec. installed, en super-DAE)

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op zondag 23 december 2001 14:16 schreef hcetiner het volgende:

[..]

Zelfs mijn 12x fikker doet er 7 minuten over om een 700mb cd te branden. Dan zou een 16x theoretisch iets van 4-5 minuten moeten halen, maar in het praktijk is dat niet zo. 16x branders (ik neem aan dat ze allemaal burn-proof zijn) doen er langer erover omdat ze burnproof hebben. 1 seconden is in de werkelijkheid 2 seconden. Dat komt door de kleine buffers en de burnproof technologie (ja, dat weet ik uit ervaring omdat mijn broer een 12x liteon brander heeft met burnproof). Als hij op 12x wilt branden, gaat de buffer steeds op tot 0%, en daarna moet hij 5 seconden wachten voordat de buffer weer vol is. Ik weet niet of dat bij de nieuwste cdrw'ers het geval is maar ik heb zelf een 12x 8x 32x van lg met 8mb buffer (volgens mij heeft geen een andere brander 8mb buffer). Door de grote buffer gaat mijn buffer level nooit lager dan 90%, zelfs niet op 12x. Dus ik zou zeggen, koop er eentje zonder burnproof en een grote buffer
Wat een onzin verhaal zeg!!!!

Als je buffer naar 0% gaat is de aanvoer van de data gewoon veel te traag (je moet ook geen 486 gebruiken met zo'n moderne brander :) ) Als je aanvoer snel genoeg is heb je niet eens een buffer nodig!! (dat zou een brander nog iets goedkoper kunnen maken).
Dus gewoon een Lite-on kopen als je niet zoveel geld hebt en als je voor service gaat met een volle knip dan een Plex.

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 10:50 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Wat een onzin verhaal zeg!!!!

je moet ook geen 486 gebruiken met zo'n moderne brander
Sinds wanneer is een Amd 1 Gig. een 486 ???? :? :? :?

Een brander werkt nog niet eens op een 486 dus wa l*l jij nou? (tenminste, de nieuwste niet)

|:( |:( |:( |:( |:(

• Kolder
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

Kolder

Raaarrrr

Litr-on doen, heb ik ook werkt als een trein heb em nu een jaartje en nog nooit een cd'tje mis gegaan

Greetz Kolder

Whatever........

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 05:05 schreef Sjah het volgende:
LG 16/10 speed, kost niks, en kan als ENIGE 99 min. cd'sfikken op 8 speed!!!!!!!! (Mitsumi kan 't als enige ook, maar op 2 speed) Is wel ff getuigenis van super-engineering, trillingsvrij moet t bijv. zijn om dit te kunnen.....(check Tom's maar) Laat Plextor en de rest doodvallen :Z

ps de LG is ook nog eens een 40x wereld-reader (Office in 13 sec. installed, en super-DAE)
de liteon 24x kan ook 99min hoor en ook max. brandsnelheid 8-)

Verwijderd

met 24 speed ongeveer 5-7 minuten burnen :D
kan dus lekker snel, ik ga zelf voor de lite-on denk ik

Verwijderd

[hcetiner] Sinds wanneer is een Amd 1 Gig. een 486 ????

Inderdaad! als je al niet eens een CDtje kunt vikken, met zo'n ding issie net zo traag als een zieke schildpad :o

En dan dat hele crap verhaal van theoritisch is een 24x brander sneller - Ja, maar het apparatoerie moet niet opstijgen, he? Die branders halen eventueel een maximale snelheid van 24x op de buitenste ring van een CD: ze branden in het midden langzamer dan bij het uiteinde. :r dit komt uiteraard de kwaliteit ten goede? :+
Maar ja, wie luistert er nou nog naar het advies dat je een CDtje (zeker audio) op 1x hoort te branden?

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 01:08 schreef Perzik het volgende:
[hcetiner] Sinds wanneer is een Amd 1 Gig. een 486 ????

Inderdaad! als je al niet eens een CDtje kunt vikken, met zo'n ding issie net zo traag als een zieke schildpad :o

En dan dat hele crap verhaal van theoritisch is een 24x brander sneller - Ja, maar het apparatoerie moet niet opstijgen, he? Die branders halen eventueel een maximale snelheid van 24x op de buitenste ring van een CD: ze branden in het midden langzamer dan bij het uiteinde. :r dit komt uiteraard de kwaliteit ten goede? :+
Maar ja, wie luistert er nou nog naar het advies dat je een CDtje (zeker audio) op 1x hoort te branden?
Heb je het tegen mij of zie ik het verkeerd :? Ik begrijp iig niets van jouw verhaal. En dat 1ghz. pc is niet van mij dus wa l*l jij nou? |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Verwijderd

Hmm Hmm, dat was zeker geen tasty burger!

sorry hcetiner, ik quote het verhaaltje van Gutteguttegut.
Wat ik zei is: 24x branden niet op 24x! ze beginnen met 16x en eindigen aan het einde eventueel bij 24x. ze schoppen dus zeker geen kont :Z

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op maandag 24 december 2001 21:52 schreef hcetiner het volgende:

[..]

Sinds wanneer is een Amd 1 Gig. een 486 ???? :? :? :?
En waar staat dat je het in een 1 GHz hebt draaien???..Nergens dus..kan ik ut ook nie wetuh dus!!
Doe je dus toch iets anders verkeerd!!
Een brander werkt nog niet eens op een 486 dus wa l*l jij nou? (tenminste, de nieuwste niet)

|:( |:( |:( |:( |:(
Geezz...dombo..dat is maar een voorbeeld hoor!!

Als je nu gewoon eens netjes uitlegd wat je aan het doen bent (specs etc.) dan is je probleem met te langzaam branden meestal zo opgelost hier op GoT.

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op woensdag 26 december 2001 19:55 schreef Perzik het volgende:
Hmm Hmm, dat was zeker geen tasty burger!

sorry hcetiner, ik quote het verhaaltje van Gutteguttegut.
Wat ik zei is: 24x branden niet op 24x! ze beginnen met 16x en eindigen aan het einde eventueel bij 24x. ze schoppen dus zeker geen kont :Z
Hmm..snap ik het nog niet helemaal maar dat is niet echt ontopic... :)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:40

Wildfire

Joy to the world!

Eventjes inhakend op hcetiner en zijn broer z'n PC: als de buffer vaak leeg raakt dan is de PC echt niet goed ingesteld... Een goede PC put namelijk de buffer niet uit èn maakt geen gebruik van BurnProof. BurnProof is leuk en aardig om een buffer underrun op te vangen, maar niet als dat continu moet gebeuren.

<on-topic> Zelf ben ik uiterst tevreden met Sony. Zijn goede RAW schrijvertjes dus handig om backups te maken van je game CD's... :) </on-topic>

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op donderdag 27 december 2001 11:26 schreef Brian Dickens het volgende:
Eventjes inhakend op hcetiner en zijn broer z'n PC: als de buffer vaak leeg raakt dan is de PC echt niet goed ingesteld... Een goede PC put namelijk de buffer niet uit èn maakt geen gebruik van BurnProof. BurnProof is leuk en aardig om een buffer underrun op te vangen, maar niet als dat continu moet gebeuren.

...
Dat bedoel ik dus.....
(ben ik zo onduidelijk :? )

Pagina: 1