Iedreen maar zeuren over slechte(minder goede) kwaliteit lcd's van Conrad. En super goeie van crystalfontz. Maar conrad verkoopt crystalfontz. ???
ik denk dat je het beste geen van beide kan hebben.. 
ik hoor ook wel goede dingen over Crystal Fontz, maar als je even wil kijken naar www.matrixorbital.com
daar zie je een paar hele mooie LCD's, met een hoop leuke features
(zoals knopjes en output's)
en binnen een week thuis bezorgt
ik hoor ook wel goede dingen over Crystal Fontz, maar als je even wil kijken naar www.matrixorbital.com
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Als je een beetje handig ben kan je dat natuurlijk ook zelf doen.(knopjes enzo)Op zaterdag 22 december 2001 20:14 schreef basiep het volgende:
Verwijderd
CF heb je ook binnen 'n week thuis ,de seriele modellen ontlopen ze elkaar ook niet zo heel erg kwa prijs (CF:$60, MO:$65), bij cf mis je overigens dan wel de GPO en keypad interface. als je 'm echter toch gewoon zelf aan je lpt wil solderen heb je bij matrix pech en haal je bij crystal voor +-$20 dollar een mooi display.Op zaterdag 22 december 2001 20:14 schreef basiep het volgende:
Zelf een maken is toch veel leuker dan "Plug 'n Play" ?
We zijn toch Tweakers?
We zijn toch Tweakers?
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Als je er nou bij zet om welk(e) merk(en) het gaat ipv winkel. Een winkelnaam zegt namelijk helemaal niets.Op zaterdag 22 december 2001 19:48 schreef Falcon2107 het volgende:
Iedreen maar zeuren over slechte(minder goede) kwaliteit lcd's van Conrad. En super goeie van crystalfontz. Maar conrad verkoopt crystalfontz. ???
Hier kan ik me bij vinden. Je gaat je casemod ook niet door anders laten maken?!?!?Op zaterdag 22 december 2001 20:38 schreef Servowire het volgende:
Zelf een maken is toch veel leuker dan "Plug 'n Play" ?
We zijn toch Tweakers?
WE ZIJN TWEAKERS.
amen
maarrr... als je zelf een mooi paneeltje met knoppies maakt en je zorgt er voor dat die seriele kabel mooi is weggewerkt, ben je wel een bikkel hoor
. Alleen dan nog de klokkristalletjes vervangen door een snellere versie (en waterkoeling op de sturingschip) om het echt helemaal af te maken
Pagina: 1