Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ja haalt hier JS en PHP op een gruwelijke wijze door elkaar.
Maak dit ervan:
Maak dit ervan:
code:
1
| window.open("imageviewer.php?dir=" + directory + "&nr=" + i, "Screenshots" , "enzovoorts"); |
Ok thanks, ik gebruik javascript eigenlijk vrijwel nooit... vandaar
Ga het gelijk ff proberen.
edit: Ik krijg nog steeds dezelfde fout
Hier kan je even kijken, misschien dat dat makkelijk is. Het gaat om die pics onderaan.
edit: Ik krijg nog steeds dezelfde fout
Hier kan je even kijken, misschien dat dat makkelijk is. Het gaat om die pics onderaan.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Duh.. je roept je functie ook verkeerd aan. Maak daar maar eens dit van:
code:
1
| <a href="javascript:imagevenster('$directory',$i)">blaat</a> |
Hmm... stom 
Tja, kleine foutjes zie je het snelst overheen
Thanks.
edit:
Ik heb nog een vraagje. Als ik een pagina open in een venstertje, kan ik er dan voor zorgen dat de hoogte van dat venster zo staat ingesteld dat alle tekst er precies in past? Bij een image weet ik wel dat het kan door de hoogte van de pic in te lezen, maar ik heb geen idee hoe je het bij tekst doet
Tja, kleine foutjes zie je het snelst overheen
Thanks.
edit:
Ik heb nog een vraagje. Als ik een pagina open in een venstertje, kan ik er dan voor zorgen dat de hoogte van dat venster zo staat ingesteld dat alle tekst er precies in past? Bij een image weet ik wel dat het kan door de hoogte van de pic in te lezen, maar ik heb geen idee hoe je het bij tekst doet
Mijn foto's op Flickr.
Gooi al je text in een layer en lees met JS de hoogte van die layer uit. Zou uit m'n hoofd ff niet weten hoe dat moet maar 't is niet moeilijk.
Daarna gebruik je de functie window.resizeTo() om je popup te resizen.
Daarna gebruik je de functie window.resizeTo() om je popup te resizen.
Met javascript kun je kijken hoe breed het scherm is, en daar je inhoud op aan passen. Javascript bijbeltje kopen of Google lijken me handig hoor, ik zoek het ff op.
edit Zoek op offsetHeight en offsetWidth.
edit Zoek op offsetHeight en offsetWidth.
Pagina: 1