Een file op de A12 is nooit grappig...
Hewlett-Packard geeft zelf geen statiegeld...
maar bedrijven als We-Care geven wel geld voor jouw oude cartridges...
Bij We-Care gebruiken ze die lege ingeleverde inktdingen om ze zelf op te vullen en weer overnieuw te verkopen...
We-Care cartridges voor HP zijn ook altijd veel goedkoper als HP-eigen (+/- 40,- tegenover +/- 100,- nog ff een weekje in guldens...)
Hier in de stad kan je die dingen bijvoorbeeld bij Ritel inleveren... maar dat durf ik niet van ergensanders te zeggen... Gewoon ff rondkijken waar ze ook die We-Care cartrigdes verkopen.
Wat je dr precies voor terugkrijgt weet ik niet (heb geen HP) maar daar hebben ze ook een formuliertje van liggen, ligt er een beetje aan of het veel gevraagde modellen zijn en of het dan kleur of zwart is...
Leeg - Sinds 20180907
Anoniem: 6546
(Dus geen epson bijvoorbeeld)
* Kettrick had wel iets meer verwacht, als je kijkt hoe achterlijk duur die krengen zijn.
Vind 2,50 best veel, als je ziet wat die dingen kosten t.o.v. de originele cartridges.Op zaterdag 22 december 2001 19:30 schreef RoeLz het volgende:
Dat is best weinig
* Anoniem: 6546 had wel iets meer verwacht, als je kijkt hoe achterlijk duur die krengen zijn.
En het is geen statiegeld, het is gewoon een bonus.
Anoniem: 39772
Zowel van HP zelf als van Wecare of welke andere refill dan ook!
Je kunt zo ook inleveren bij de vuilnisbak, waarom wil je dit kwijt?Op zaterdag 22 december 2001 19:32 schreef marijn het volgende:
Bij ons kan je die HP dingen inleveren bij Mikro electro
Als je er nou bij verteld waar je woont en wat ze als beloning geven, hadden we er nog wat aan.
Waarom geeft Wecare dan een 'niet-goed-geld-terug' garantie?Op zaterdag 22 december 2001 19:33 schreef -InFiNiOn- het volgende:
nah.. het is gebruikte zooi vol met harde inkt
Omdat het harde troep is? Zeker weer van iemand gehoord dat het troep is
(je vind IBM schijven ook slecht zeker?)
m.a.w. Onderbouw je kritiek, en praat niet iemand na
Anoniem: 40975
(jah, vroeger toen pijpen nog geen werkwoord was en je vroeger nog met een lange 'oe' schreef...)
Toen ik nog een HP printer had...
Toen stond die in een kamer waar de lucht best wel droog was. Het kwam toen twee keer na elkaar voor dat de printerkoppen van de cartrigdes waren uitgedroogd... En wat deed het aardige HP toendertijd daaraan... gewoon gratis nieuwe meegeven aan mij... en dan maakte het nog niet eens uit of dat ie half leeg was of niet...
Dus waren mijn cartridges toevallig heel vaak uitgedroogd
ik weet niet of ze dat nog steeds doen bij HP...
Leeg - Sinds 20180907
Anoniem: 38015
Inderdaad... allen de orginele HP's lever ik in bij Office Centre. Hier krijg je dan 5 piek voor terug. Ik koop zelf altijd de Xerox (zwart) cartridges. Deze zijn perfect!Op zaterdag 22 december 2001 19:37 schreef DCL_Redhead het volgende:
vroeger kon je bij office center ook de door-xerox-hervulde-hp-cartridges inleveren en kreeg je er 5 piek voor terug, maar nu krijg je alleen op de originele van hp nog 5 piek terug maar die zijn wel bijna 2x zo duur
Dus dan denk ik dat je ze overal bij mikro electro kan inleveren. 5,-- terugOp zaterdag 22 december 2001 19:36 schreef trebel het volgende:
[..]
Je kunt zo ook inleveren bij de vuilnisbak, waarom wil je dit kwijt?
Als je er nou bij verteld waar je woont en wat ze als beloning geven, hadden we er nog wat aan.
je krijgt er nu tenminste meer voor dan dat je ze weg gooitOp zaterdag 22 december 2001 19:30 schreef RoeLz het volgende:
Dat is best weinig
* Dennahz had wel iets meer verwacht, als je kijkt hoe achterlijk duur die krengen zijn.
* Dennahz heeft een epson en die heeft goedkope inktpatronen
Anoniem: 36273
Zo'n cartridge is ook veel goedkoper iets van fl 55,- gulden i.p.v. fl 85,-.
Wat wordt hierboven bedoeld met een Office Center? Van welke winkelketen is dat?
Iemand ook een idee of zich in Rotterdam ook zo'n winkel bevind?
En krijg je bij die winkels enkel geld terug als je ook een nieuwe koopt, of sowieso?
Anoniem: 38015
Het is Office Centre. En de website is http://www.officecentre.nl/Op zondag 23 december 2001 13:16 schreef MrHighStone het volgende:
Och, 5 piek is nog te doen.
Wat wordt hierboven bedoeld met een Office Center? Van welke winkelketen is dat?
Iemand ook een idee of zich in Rotterdam ook zo'n winkel bevind?
En krijg je bij die winkels enkel geld terug als je ook een nieuwe koopt, of sowieso?
Helaas heb je een pasje nodig om binnen te komen en die krijg je alleen als je een KvK inschrijfnummer hebt
Alternatieven? Ik zou verwachten dat elke winkel die HP cartridges verkoopt dezelfde regeling zou hebben?
Zouden de dixonsen enzo dit ook doen?
bij dixons kan je hem gratis inleverenOp zondag 23 december 2001 14:13 schreef MrHighStone het volgende:
Hmm, jammer, ook weer niks aan...
Alternatieven? Ik zou verwachten dat elke winkel die HP cartridges verkoopt dezelfde regeling zou hebben?
Zouden de dixonsen enzo dit ook doen?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Anoniem: 19701
Per patroon voor een HP600 betaal je dan f 37.50.
En dat is een stuk goedkoper dan We-Care. Kleuren voor de 600(C) doen ze niet ivm de grote uitval (risico ook voor hun te groot: kan me iets bij voorstellen).
Cartink: probleemloze afhandeling tot nu toe.
Dan kom je hier terecht.
Daar geven ze 7,00 voor een HP Cartridge. Altijd beter als weggooien.
* PokkeNoise heeft er nog een stuk of 5 liggen
Toch iets verder af van BLUT zijn iig.
Die 7 piek is niet voor alle types
? weet jij wat.