Ik heb de code die je in de deze topic vindt gebruikt en aangepast voor mijn website:
[topic=295168/1/25]
De code heb ik op de volgende manier aangepast:
Inhoud van test.txt:
Als ik dit php scriptje uitvoer wordt er niets ingevoegd van test.txt. Als ik dan de broncode bekijk van het html bestand waar het dan is ingevoegd staat er niets op de plaats waar dit ingevoegd zou moeten worden.
Het ziet er naar uit dat de string om de een of andere reden leeg is. Maar het bestand test.txt is gewoon te benaderen via diezelfde url.
Iemand een idee wat ik fout doe?
[topic=295168/1/25]
De code heb ik op de volgende manier aangepast:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| <? if(!($myFile=fopen("http://192.168.0.1/x-pc/test.txt","r"))) { echo "Site stats are currently unavailable, please try again later."; exit; } while(!feof($myFile)) { // alles in lezen en adden aan mijn $myLine $myLine=fgets($myFile,1); } fclose($myFile); // alles inlezen tussen deze twee punten $start="<body>"; $end="</body>"; $start_position=strpos($myLine, $start)-465; $end_position=strpos($myLine, $end)+strlen($end)-1600; $length=$end_position-$start_position; $myLine=substr($myLine, $start_position, $length); // laat HTML zien echo $myLine; ?> |
Inhoud van test.txt:
code:
1
2
3
| <body> <p>werkt</p> </body> |
Als ik dit php scriptje uitvoer wordt er niets ingevoegd van test.txt. Als ik dan de broncode bekijk van het html bestand waar het dan is ingevoegd staat er niets op de plaats waar dit ingevoegd zou moeten worden.
Het ziet er naar uit dat de string om de een of andere reden leeg is. Maar het bestand test.txt is gewoon te benaderen via diezelfde url.
Iemand een idee wat ik fout doe?
<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL