ik heb een vraag. kan ik een onderdeel van een flashsite downloaden? het betreft hier het filmpje van www.gigidagostino.com . het filmpje is de videoclip van l'amour toujours.
Uuhm ik snap niet helemaal wat die videoclip nou met flash heeft te maken eigenlijkOp zaterdag 22 december 2001 19:05 schreef MarkyB het volgende:
ik heb een vraag. kan ik een onderdeel van een flashsite downloaden? het betreft hier het filmpje van www.gigidagostino.com . het filmpje is de videoclip van l'amour toujours.
Hmmz die clip is ook al niet veel kom ik net achter. Alleen maar geluid op 't linkerkanaal
vraag = hoe download ik die clip?Op zaterdag 22 december 2001 19:08 schreef InZane het volgende:
[..]
Uuhm ik snap niet helemaal wat die videoclip nou met flash heeft te maken eigenlijk
Hmmz die clip is ook al niet veel kom ik net achter. Alleen maar geluid op 't linkerkanaal
niemand?Op zaterdag 22 december 2001 19:18 schreef MarkyB het volgende:
[..]
vraag = hoe download ik die clip?
Verwijderd
wie gaat er nou ook gigi d'agostino downen 
ik zag die videoclip op de beeldbuis, soort kruising tussen Piet Paulusma en de Paus en Ali G.
maar iedereen moet downen wat ie wil,
ik down wel een mayday livemix ofzo, veel beter naar mijn mening
ik zag die videoclip op de beeldbuis, soort kruising tussen Piet Paulusma en de Paus en Ali G.
maar iedereen moet downen wat ie wil,
ik down wel een mayday livemix ofzo, veel beter naar mijn mening
Als je de complete site wilt hebben, dat is gewoon een flashfilmpje en die kun je zo downloaden.
Maar je wilt waarschijnlijk de streaming video hebben.
Hoe dat precies gaat weet ik helaas niet, maar het is wel al een aantal keren voorbij gekomen op dit forum. Er zijn bepaalde tools die streaming video kunnen opslaan.
Maar je wilt waarschijnlijk de streaming video hebben.
Hoe dat precies gaat weet ik helaas niet, maar het is wel al een aantal keren voorbij gekomen op dit forum. Er zijn bepaalde tools die streaming video kunnen opslaan.
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Pagina: 1