CS Probleem -> Iemand kan niet connecten

Pagina: 1
Acties:

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:51
nou, ik had hier ff een lan game gehost. iedereen behalve 1 kan joinen, die krijgt cannot connect to server. op die pc heb ik half life + cs al overnieuw geinstalleerd, ook ipx/spx overnieuw geinstalleerd. ook als iemand anders dan ik host kan ie nog niet joinen. als ik of iemand anders een potje Half life host kan ie nog niet joinen.

dus met counterstrike en met half life kan ie niet joinen. er staat op die pc wel windows 95, maar eerst heeft het wel gewerkt, nu niet meer

Red Alert 2 werkt trouwens ook (gebruikt ook ipx)

iemand???????

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:31

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Misschien heb je een programma dat eerst nodig was eraf gehaald. Of je cs kan ook niet ge-update zijn naar een nieuwere versie.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• WhistlerNL
iedereen heeft CS 1.3 en HL 1108(zoiets)

en dat programma, wat zou dat verwijderd moeten hebben wat ik niet overnieuw heb geinstalleerd??

half life + cs overnieuw
ipx/spx overnieuw (2x, de 2e keer zelfs nieuwere bestanden overschreven)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
het gebeurd wel is (ervaring) dat somige netwerk kaarten niet kunnen connecten waneer de server een zelfde netwerk kaart heeft.
Probeer is een ander PC server te maken, en te kijken of het dan wel lukt

verder kan het ook zo zijn dat het iets sneller gaat met tcp/ip, dus dat zou je ook nog kunnen proberen (CS opstarten met '-noipx'; dacht ik, kijk ff na!)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• WhistlerNL
Op zaterdag 22 december 2001 19:03 schreef basiep het volgende:
het gebeurd wel is (ervaring) dat somige netwerk kaarten niet kunnen connecten waneer de server een zelfde netwerk kaart heeft.
Probeer is een ander PC server te maken, en te kijken of het dan wel lukt

verder kan het ook zo zijn dat het iets sneller gaat met tcp/ip, dus dat zou je ook nog kunnen proberen (CS opstarten met '-noipx'; dacht ik, kijk ff na!)
andere pc als server hebben we al geprobeerd, zometeen (NU denk ik) ff -noipx oid proberen (weet je of dat goed is, omdat je zegt ff proberen? of zou het iets anders dan -noipx moeten zijn?)