ik heb op het werk een apparaat gekregen en ik weet niet precies wat het is en wat het waard is. het gaat volgens mij om een cisco isdn modem. hij heet "sisco 760 series" het type staat achter en dat is "761", aan de achterkant zit 1 rs232 connector met "config" erboven, 1 ethernet aansluiting, 1 isdn aansluiting met erboven "isdn s/t" en eronder "sø" er zit ook nog een schakelaartje die je in kan stellen als "node" of "hub" er zit een soort van ps2 connector op en daarlangs een aan en uit knopje. Oh ja er zit ook nog een "link" lampje langs de isdn connector. verder heb ik geen rs232 kabel erbij gekregen en ook geen kabeltje dat in de soort van ps2 poort kan. Weet iemand wat zo'n ding precies is en wat het waard is.
oke en wat kost zo'n ding eigenlijk ongeveer, en wat voor kabel heb ik nodg om hem in te stellen, een "rechte" rs232 kabel of iets speciaals ?
De 761 is een isdn router, deze gebruikt sisco os, via telnet/lan of via een telnet/rs323 kabel naar je pc kan je hem configureren. Als je isdn gebruikt is het een gaaf ding, maar met kabel/adsl heb je er niks aan.
De prijs voor een honderdje of 9 heb je er wel een.
De prijs voor een honderdje of 9 heb je er wel een.
LOL
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
die ps2 aansluiting is je voeding... bij mijn vorige werk lag er ook zo 1tje in de kast weg te roesten.... denk dat je eerst zo'n voeding moet scoren en dan pas kan verkopen
blup
ik heb de voeding, ik had niet zo nagedacht toen ik alles erop zette. ik heb dus alleen geen software en geen config kabeltje. iemand interesse ?
Vraag & AanbodOp zondag 23 december 2001 11:46 schreef bartvdl het volgende:
ik heb de voeding, ik had niet zo nagedacht toen ik alles erop zette. ik heb dus alleen geen software en geen config kabeltje. iemand interesse ?
Verwijderd
voor 400 gulden op marktplaats.nl zetten?
de vraag naar ISDN router sis tegenwoordig vrij klein
de vraag naar ISDN router sis tegenwoordig vrij klein
jongens toch dat heb ik allemaal al gedaan hij staat al bij vraag en aanbod en ookal op marktplaats.nl, ik doe m'n best al hoor
stond ik ook een beetje van te kijken, maar het is wel sisco he.Op zondag 23 december 2001 13:05 schreef Soldier2000 het volgende:
Whaaaa, zijn die dingen zo duur?????
Het is Cisco maar dat even terzijde, Het is inderdaad een isdn router, en die worden best nog wel gebruikt hoor. Voornamelijk in de wat kleinere bedrijven met meerdere vestigingen. En 900,- is niet zo heel veel hoor voor cisco routers, er zijn erbij die zo 8 a 9 duizend kosten
Pagina: 1