Toon posts:

Welk proggie moet ik hebben....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu wannadoo hometime omdat ik hier niks anders kan krijgen. :( Maar het is irritant als ik constant opnieuw moet inbellen omdat ik hem dan niet kan laten downloaden als ik weg ben. Welk programma moet ik hebben om mijn pc automatisch te laten inbellen als ik eraf gegooid word.

B.v.D.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
DAP??

Verwijderd

Op zaterdag 22 december 2001 18:39 schreef Flex82 het volgende:
Ik heb nu wannadoo hometime omdat ik hier niks anders kan krijgen. :( Maar het is irritant als ik constant opnieuw moet inbellen omdat ik hem dan niet kan laten downloaden als ik weg ben. Welk programma moet ik hebben om mijn pc automatisch te laten inbellen als ik eraf gegooid word.

B.v.D.
ey sorry maar ff ander onderwep...jij peugeot fan? in je pic namelijk (van peugeot ecosse site toch?) :)

Verwijderd

Topicstarter
Beetje, vriend van mij heeft de 206, vind het een zeer leuk bakkie. Rijdt lekker. Comfertabel ,zeer goede wegligging. Wel lachuh.

Verwijderd

Op zaterdag 22 december 2001 19:21 schreef Flex82 het volgende:
Beetje, vriend van mij heeft de 206, vind het een zeer leuk bakkie. Rijdt lekker. Comfertabel ,zeer goede wegligging. Wel lachuh.
hehe, zodra ik 18 ben ga ik voor de 306 xsi :)

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 15:33
Op zaterdag 22 december 2001 18:39 schreef Flex82 het volgende:

B.v.D.
SuperDial, een link weet ik niet, maar ik heb het destijds zelf ook met SuperWeb (:r) gebruikt.

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 15:33
Op zondag 23 december 2001 00:29 schreef aardappelhoofd het volgende:

[..]

Die bak ROELEERT ! :9~

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 december 2001 00:29 schreef aardappelhoofd het volgende:

[..]

Ja, maar hij kan leasen, ik wil wel een 306 hoor, maar sinds ik geen 15000 piek heb om er 1tje te kopen moet ik nog ff wachten. :)

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-05 11:03

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Jow Lex! :) Gebruik hier gewoon Superdial voor (volgens mij www.superdial.f2s.com).

Aahh.. wat lief dat je mijn 206 mooi vind! :P

En hier kun je hem downloaden http://download.cnet.com/downloads/0-10062-100-7486786.html
(goed hé).

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik denk dat je inderdaad superdail kan gebruiken, die's ook te vinden in de FAQ I&T :)

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 17:06

BFS

Rude awakening

Een willekeurig ftp progje kan dit toch ook wel?
Tenminste als ik de search gebruik kan ik er wel een stel vinden. :)

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:30

inXs

known as inXs

Gewoon download accelerator plus halen.. Zoek maar ff op google.

superB

Pagina: 1