Toon posts:

ervaring terratec c.a.r. 4000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar een stand allone mp3 speler met utp of usb aansluiting en een digitaal coaxkabel; en kwam uit bij de Turtle Beach Audiotron, maar met de prijs van $2500,- is hij mij veel te duur.( http://www.mp3-remote.com/devices/ ) |:(
Ook kwam ik bij de terratec c.a.r. 4000 en deze stond mij wel aan. ( http://www.terratec.net/ttnl/products.htm ) Nu is mijn vraag heeft iemand ervraring met deze speler en wat i ongeveer kost? :9~

Zijn er nog andere spelers die aan mijn wensen voldoen. Ik heb er zo'n 1000 piet voor over. :?

ps. om de vebinding tot stand te brengen van pc naar de speler, moet ik zo'n 7,5m overbruggen. Kan dat met usb?

Verwijderd

Een van mijn leveranciers heef h'm:

SOUND TERRATEC MP3-player M3PO

Stand-alone MP3 player 43 cm breed audio-model, zilverkleurig, met inbouwmogelijkheid voor harddisk, titels verschijnen op display, inclusief afstandsbediening

Inkoop ex. BTW 729,-(reken heir dus zo'n 15 a 20% bij en dan de BTW)

ff McDOS mailen voor een dealer in de buurt.

[edit]Was een beetje voorbarig, maar je kunt ze wel mailen of ze h'm kunnen bestellen[edit]

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij zijn stand-allone mp3 spelers niet zo in trek? :'(

Verwijderd

Leek me toch een aardige tip...

Verwijderd

Topicstarter
is het ook, maar is dat de enige in die prijsklasse? en heeft er niemand anders ervaring met stand-allone mp3 spelers (zoals de terratec c.a.r. 4000) :?

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:51

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op woensdag 26 december 2001 12:01 schreef suikerklontje het volgende:
is het ook, maar is dat de enige in die prijsklasse? en heeft er niemand anders ervaring met stand-allone mp3 spelers (zoals de terratec c.a.r. 4000) :?
Bel de (zeer vriendelijke) helpdesk van Terratec en vraag eens wanneer ze weer met een stand staan. Dan mag je ze testen en aanzitten zoveel als je zelf wilt, helaas is dat dan maar een eerste indruk. Mijn eerste indruk van de M3PO was dat de grote knop op de voorkant zo lam als een ^(_)&&**&% is. Ik zou die sowieso niet gekocht hebben.

Edit: Wel lekker slim van Terratec dat ze de prijs op hun site niet vermelden, of misschien sla je er wel stijl van achterover.

20*350ZO45°

Verwijderd

Ik kwam de AudioTron net ergens tegen op het internet, en ben gaan kijken op de site van turtle beach en daar kan je hem kopen voor $299.95. Dit vindt ik echt geen geld, maar je hij is alleen in de US en Canda tekrijgen. Weet iemand een winkel ofzo die hem in nederland kan leveren?
Pagina: 1