Hij komt een beetje traaaaaaag binnen, maar hij doet het wel.
Adsl, geen proxy
Adsl, geen proxy
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
hier ook. HEEL erg traag.... maar komt wel binnen
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
uhmz. ik bedenk me op eens dat JIJ misschien wel een DDOS attack aan het uitvoeren bent en ons ook nog ff vraag om te kijken en dat ie daardoor misshcien plat gaat. 
just an idea!
ps. no offence natuurlijk.. gewoon lollig bedoeld.
just an idea!
ps. no offence natuurlijk.. gewoon lollig bedoeld.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Hier hetzelfde...Op zaterdag 22 december 2001 18:21 schreef intert0y het volgende:
hier ook. HEEL erg traag.... maar komt wel binnen
Intert0y, ik ben echt gèèn cyberterrorist hoor... 
Ik wou alleen kaartjes reserver voor Lord of the Rings, maar de site deed het niet. Eerder deze week ook al niet.
Structurele problemen bij de BelBios blijkbaar.
Ik wou alleen kaartjes reserver voor Lord of the Rings, maar de site deed het niet. Eerder deze week ook al niet.
Structurele problemen bij de BelBios blijkbaar.
@home... ook geen verbinding.
Maar bioscopen hebben ook nog een reserveringslijn
Maar bioscopen hebben ook nog een reserveringslijn
edit:
@1935 doet ie weer prima hier
@1935 doet ie weer prima hier
Chance favors the prepared mind
Doet wel maar ultratraag, kreeg ook meerdere malen na het laden een error met filmtijden opvragen. Duurde meer dan 5 minuten om pagina in beeld te krijgen 
volgens mij heel erg druk of een probleempje
volgens mij heel erg druk of een probleempje
Correct me if I'm wrong, maar als ze overbelast zijn zouden ze toch een slechte ping moeten hebben?
<edit> Eerder afgelopen week had ik trouwens meerdere malen ditzelfde probleem met de site, het lijkt me dus sterk dat het aan overbelasting ligt... </edit>
<edit #2> Ik heb ze zojuist maar gemaild over het probleem, eens kijken wat ze zeggen...
</edit #2>
<edit> Eerder afgelopen week had ik trouwens meerdere malen ditzelfde probleem met de site, het lijkt me dus sterk dat het aan overbelasting ligt... </edit>
<edit #2> Ik heb ze zojuist maar gemaild over het probleem, eens kijken wat ze zeggen...
Verwijderd
www.belbios.nl intikken en site in 4 sec, na 9 sec volledig geladen.
Geen probleem. Kabel, Chello nog wel.
Geen probleem. Kabel, Chello nog wel.
Hmmm, geen wonder. Ze hebben het probleem namelijk gefixed blijkbaar.
Verwijderd
Ja, hier ook...Op vrijdag 25 januari 2002 18:32 schreef hardenberg het volgende:
krijgen jullie nu ook bij belbios het script te zien ipv de tijden?vet irritant
het zal vast wel weer aan mij liggen, maar het laden, doet ontzettend traaag.
BTW. het stomme van die site is dat ie niet onder Opera goed werkt
die site roeleert echt
BTW. het stomme van die site is dat ie niet onder Opera goed werkt
die site roeleert echt
"performanceDate+performanceTime+performanceType", # cinemaID => 193, movieID => 903); error '80004005'
Month '-1' out of range 0..11 at H:/BelBios/exec/include/the-usual.inc.pl
/site/tijd.asp, line 40
Die site is altijd een beetje traag, maar laadt wel volledig..
Soms ligt ie er ook uit..maar ja, tis ook zo lekker handig, lekker reserveren ipv een duur telefoonnummer bellen
Soms ligt ie er ook uit..maar ja, tis ook zo lekker handig, lekker reserveren ipv een duur telefoonnummer bellen
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Pagina: 1