reality is for people with no imagination
Perfect Idee
1 stem van mij en 9 van mijn vrienden die hier bij me zitten
1 stem van mij en 9 van mijn vrienden die hier bij me zitten
Verwijderd
Hier 533 stemmen van alle leden van het plaatselijke bejaardetehuis + 23 uit de kroeg, inclusies mij...
Verwijderd
BoneZ,
wat let je om dat op te zetten?
je kan toch wat links gaan verzamelen en ze dan in een posting knallen.
als er dan genoeg animo is kan je altijd nog vragen of er wat mee gedaan kan worden.
Mo-Bees voor wereld vrede!
wat let je om dat op te zetten?
je kan toch wat links gaan verzamelen en ze dan in een posting knallen.
als er dan genoeg animo is kan je altijd nog vragen of er wat mee gedaan kan worden.
Mo-Bees voor wereld vrede!
Mobees> Animo probeer ik hier te peilen en zoon linkspage zie ik als aanvulling op GoT of T.net. Ik denk dat het een meerwaarde kan geven aan deze sites echter het uitvoeren iz nie aan mij besteed. Ik doe al1 het creative gedeelte
Laat het bouwen en verzamelen maar aan de T. crew over die zijn daar een stuk handiger en beter in
Maar 571 stemmen voor lijkt mij een duidelijk teken
Maar 571 stemmen voor lijkt mij een duidelijk teken
reality is for people with no imagination
Dan houden we het op start.tweakers.net
Verwijderd
+1!
Doe je best BoneZ laat het ons vast bekijken, als je wat klaar hebt! Kunnen we eventueel opmerkingen maken enzo!
Succes!
Doe je best BoneZ laat het ons vast bekijken, als je wat klaar hebt! Kunnen we eventueel opmerkingen maken enzo!
Succes!
Er is een links afdeling op tweakers. (onder het tweakers.net logo -> links) Daar staan een heleboel links... alleen wordt het niet echt bijgehouden....
Verwijderd
ik stel hierbij ff een e-mail adres open voor leuke links, ik neem dan wel weer contact op met BoneZ, of wie dan die de pagina gaat opzetten.
adres is :
<a href="mailto:linksvoordpc@gmx.net">linksvoordpc@gmx.net</a>
adres is :
<a href="mailto:linksvoordpc@gmx.net">linksvoordpc@gmx.net</a>
Pagina: 1