[tnet] Nieuws postings plaatsen zuigt !!!

Pagina: 1
Acties:

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-11 11:38

Ridge

From the Bold & the Beauti

Topicstarter
Beste Adm,

Ik vind het een beetje vreemd gaan met dat nieuwspostings plaatsen. Ik heb al 2 keer een nieuwsposting geplaatst en die kwamen er niet door heen, maar het rare is dat,als er een andere dude of dudette een paar dagen later ook die zelfde postings doet en die worden wel geplaatst. Dat vind ik zuigen met een grote Z.

Laatst ook nieuwsposting over K6-2+ review @ tomsdeutschehardwarepagina wordt niet geplaats. mijn vraag waarom niet ????

Tis een zeer leuk artikel over misschien de allerlaatste upgrade voor de Socket7 gebruikers. maar nee hoor niet geplaatst.

Af en toe heb ik het gevoel dat tweakers alleen maar het duurste van het duurste gepost wil hebben.

Niet iedereen heeft een budget van 800,- voor een videokaart of een processor. Ikke toevallige wel maar daar gaat het nu niet over :)

Dat vind ik naatje. Tweakers moet zijn voor iedereen door iedereen.

Zo Ridge heeft geproken. :(

Replies plz.

Ps. maar niet te spreken over de punten die je kan krijgen bij nieuwspostings :( .

www.tradealliance.nl

Verwijderd

Ridge, betreffend nieuws is wel gepost, maar dan de engelse vertaling, van Tomshardware.com http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12114

Tja.. soms staan nieuwspostings tijden in de wacht, en soms wordt het artikel van iemand anders gepost omdat die beter is opgesteld. Dat kan gebeueren, heb ik ook wel eens gehad... Tja, jij bepaald uiteindelijk niet of je submit wordt geplaatst, dat bepalen de nieuwseditors.

We posten zeker niet alleen het duusrte van het duurste. We posten interessant nieuws, en als jij af en toe mt interessant nieuws komt dat zeker wel op de site.

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:59

vanDaal

-ismeereentje

Ik denk dat dat niet aan jou ligt maar aan de nieuwsposter die dan de nieuwsqueue (vast fout geschreven) tjekt. De ene vindt waarschijnlijk andere dingen interessanter dan de ander.

Verwijderd

Zo heb ik een halve week geleden al gemeld dat Napster 2.0 Beta 7 uit is, maar geen woord op T.Net ..

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Pardon ? En wat staat hier dan : http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp?ID=73 ?

Virussen? Scan ze hier!

• Ridge

Ridge

Topicstarter
Niet dat ik mij achtergesteld vind :). Maar het gaat gewoon vaag.Dat nieuws over die K6-2+ is als een week oud en is gepost en niet geplaats en nu ineens wel.
Zal wel aan de editor liggen die in deze kwestie dus niet de titel editor verdiend :(. WANT DIT WAS NIEUWS (goed nieuws als je het mij vraag)

Of lig dat nou aan mij.

En we kunnen toch wel een beetje deutsch lezen ???. :(

Ridge

www.tradealliance.nl

Verwijderd

Helemaal niet Ridge.. Jemig lees mijn post 30 cm omhoog es ff.... Die link.... op de dag dat het artikel uitkwam werd het geplaatst... heb hem zelf gesubmit... paar minuten later had ik hem in de queue gedumpt... keurig gepost.. nu is er weer ander nieuws das weer wat anders...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Nogmaals: als je er niet tegen kunt dat je nieuwssubmits niet in het nieuws komen, dan moet je geen nieuws gaan submitten. Er zijn genoeg redenen te verzinnen waarom het er niet in komt, bijvoorbeeld:

- Het is niet interessant
- Er zijn al 3 mensen voor je geweest die hetzelfde hebben gesubmit
- We hebben geen tijd

Verwijderd

Hee, verrek. Software updates? Nog niet eerder gezien. :)

• Ridge

Ridge

Topicstarter
lekkere houding Femme !!! :(

Maar je mag daar toch wat over zeggen cq opmerken of niet soms in deze Rubriek.

www.tradealliance.nl

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-11 14:57
Ik denk dat het ook wel scheelt of je er een leuk lulverhaaltje (zoals femme dat noemt :)) er bij maakt. Ik denk dat het nieuws sneller wordt gepost als ze alleen maar hoeven te copy/pasten (of misschien kunnen ze het wel met één druk op de knop plaatsen) dan dat ze eerst de site moeten gaan opzoeken, verhaaltje schrijven, quoten en al.
uiteraard, maar je wilde toch een antwoord/reactie waarom? Dat is het enige wat Femme geeft. Als je niet wilt weten wat de reden is moet je het niet vragen. :)

Verwijderd

Helemaal met je eens Ridge!
uiteraard, maar je wilde toch een antwoord/reactie waarom? Dat is het enige wat Femme geeft. Als je niet wilt weten wat de reden is moet je het niet vragen
Ik denk dat Ridge graag een volwassen reactie wilde, niet een van een klein kind wiens speeltje niet door iedereen mooi wordt gevonden.

• Ridge

Ridge

Topicstarter
Zo extreem is het ook weer niet hoor stof over mijn speeltje, uuuh was die k6 maar mijn speeltje :) maar daar gaat het niet over.

Tis gewoon een vreemd vind ik. Hee jullie moeten wel begrijpen dat het niet mijn bedoeling is om de Adm's etc zwart te maken maar dat ik gewoon wil weten hoe dat komt.

Enne die reaktie van Femme vind ik gewoon idd kinderachtig en niet echt professioneel en dat voor iemand die de CEO is van Tweakers.

www.tradealliance.nl

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik zal trachten een fatsoenlijke reactie te geven:

Het nieuws-submit systeem heeft inderdaad een zwakke plek, en dat is de selectie. Als het veel gebruikt wordt zijn er veel mensen die hetzelfde nieuws submitten. De editor moet dan gaan kiezen of iedereen die het nieuws heeft gesubmit in dezelfde post noemen.

De opbouw van de queue is zodanig dat het nieuws dat het laatste gepost is, bovenaan staat. Een editor die meerdere malen hetzelfde ziet staan neemt logischerwijze de bovenste, of diegene waar al een redelijk verhaaltje bij gemaakt is. Dat bespaart simpelweg moeite en tijd.

Soms wordt nieuws dat niet meteen geplaatst weggedrukt, omdat een editor vergeet de hele queue door te lopen.

Tenslotte, het blijft mensenwerk. Het kan zijn dat een editor een onderwerp niet interessant genoeg vindt om er een nieuwsposting van te maken of domweg geen tijd heeft om het helemaal uit te gaan zoeken. Het verstandigst is het dan om het bericht te laten staan totdat er een andere editor langs komt fietsen die wel zin heeft om een verhaaltje bij elkaar te schrapen.

Maar wat msturm10 al zegt, het alleen posten van een link naar een artikel verlaagt de slagingskansen drastisch. Als wij alleen nog maar wat tekst hoeven toe te voegen + paar plaatjes erbij plakken etc. is de kans dat je posting t.net haalt heel wat hoger.

Ridge: in ieder geval onze excuses voor het feit dat je posting er tussendoor geschoten is, maar helaas kunnen we niet garanderen dat het nooit meer voorkomt.

• Ridge

Ridge

Topicstarter
Daniel,

dat vind ik nou een goed antwoord. Je hoeft je niet te excuseren, want ik snap het wel.
maar toch had alleen wat vragen.

Dus Thanks Daniel your mine kind of Adm.

Sluiten maar !!!!!

Ridge

www.tradealliance.nl

Verwijderd

Daniel, ook namens mij dank voor de professionele reactie. Hulde!

• Mart!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-10 10:59
Ook ik heb gisteren 2x nieuws gesubmit, wat volgens mij toch best wel interessant was (in ieder geval 1) voor tweakers. Ik snap dat niet alles door de selectie komt, maar het probleem is dat wanneer jij moeite doet om goed nieuws te brengen (incl. verhaaltje en quote) en er wordt niets mee gedaan, je toch graag wilt weten waarom het niet is geplaatst.
Idee: nieuwseditors kunnen kiezen: 'accept' of 'deny'. Als je de laatste kiest kun je een reden opgeven en deze wordt gemaild naar de eigenlijke poster.
Als het zo doorgaat, houd ik het submitten voor gezien, en wellicht velen met mij. En dat zou jammer zijn want het nieuws is de basis van de site! Weinig nieuws = minder bezoekers (= minder reacties = minder gezellig, etc :)).

ps. verder alle lof over de site en vooral GoT

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Euh Mart... deze draad was een jaar oud :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

We krijgen vaak twee tot drie keer zoveel tips op een dag dan we kunnen verwerken. Zelfs al zouden er geen dubbelen tussen zitten zou nog niet alles geplaatst kunnen worden.

Wel gaan we proberen het bijhouden van de queue te verbeteren om het aantal gefrustreerde mensen te minimaliseren :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op donderdag 19 juli 2001 11:38 schreef Traag het volgende:
toch maar eens de "weet je het zeker" knop in gaan bouwen :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op donderdag 19 juli 2001 11:47 schreef zeef het volgende:
toch maar eens de "weet je het zeker" knop in gaan bouwen :)
GoT draait niet op Windows 2000 :P >:)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Mart!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-10 10:59
Traag -> ehmn.. oeps, jaartje vergist, maar ik wou er geen nieuwe draad voor openen als er al iets over gezegd was. Maar goed, dat het een jaar oud is maakt het onderwerp niet minder actueel (sterker nog, nu zie je hoe lang dit probleem al speelt :))

Ik zou erg blij zijn als ze wat met m'n idee zouden doen, maar ik geloof dat WouterTinus al enig initiatief genomen heeft :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 19 juli 2001 11:48 schreef Mart! het volgende:
Ik zou erg blij zijn als ze wat met m'n idee zouden doen
Het idee bestaat al veel langer, maar het kan natuurlijk ook voor veel onbegrip zorgen. In het kader van de nieuwe interne aanpak gaan we er zeker naar kijken.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-11 14:57
Op donderdag 19 juli 2001 11:38 schreef Traag het volgende:
Ohw.. vandaar.. ik was dit aan het lezen, en toen stond er opeens een reply van mezelf tussen.. Ik kon me helemaal niet herinneren dat ik hier gereageerd had.. Maar het is dus idd al een jaar terug |:(

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:24
Ik dacht ook al.. een k6-2+ nieuws??
hmmz... :P

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ja, zo heb ik ook al een tijd geleden verschillende keren nieuwe software updates gemeld (BlackIce 2.5ch - is toch bekend in meuktracker) en is nog steeds niet gepost. Nu weet ik ook dat BlackIce niet het toppunt van FireWalls is, maar er zijn veel mensen die dit zouden waarderen. Het was immers een belangrijke update.

Misschien een apparte pagina met alle software updates die niet zijn doorgekomen.
Want als je maar 1 van de 10 keer je nieuws krijgt te zien omdat het om één of andere manier niet is verschenen (en het geen onzin is of dergelijke), dat motiveert niet echt om te posten.
Is dat misschien wat jullie willen ?
(no flame intended)
Pagina: 1