Kettingen....

Pagina: 1
Acties:

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Dagdag, ben ik weer is een keertje. :)
Ik wilde ff zeggen dat er nu wel errug veel kettingen komen, veelal errug oude en ze worden gestart door mensen die alleen maar hun eigen zakken willen vullen en dat is nou ook weer niet de bedoeling van dit forum.
Dan nog even dit:

- http://gathering.tweakers.net/Forum14/HTML/001248.html
- http://gathering.tweakers.net/Forum14/HTML/001234.html

In 1 woord: TRIEST! .... :( 'Nee ik was het eerst', 'echt niet, ikku!' 'mijn geld, blijf af!'

Hier mag wel wat aan gedaan worden vind ik want dit is gewoon te zielig voor woorden.... :(

Greetz The Legend

Ik ben toch malle pietje niet!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:45
Ja, ik vind ook wel dat met name het internetforum helemaal wordt opgeslokt door moneyforsurfing achtige topics en "kettingen" Kunnen die niet ergens in de trashcan worden ondergebracht? In dergelijke threads is werkelijk niks interessants/informatiefs te lezen en daar komen we toch wel voor?

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Mee eens. Als ik referals wil, stuur ik wel een ICQ bom. ;)

• The Legend
  • Nu online
Ok, maar wat vinden de adjes er van en gaan ze er wat aan doen ?
Adjes ?

• Exterazzo
  • Laatst online: 15:59

Exterazzo

Qeasy

AFSCHAFFEN!

Audentia

Verwijderd

Ik ben zelf een groot gebruiker van getpaid2surf programma's maar ik ben het met the legend eens. Die kettingen zijn meestal alleen maar berichten met een url. Geen informatie over het programma, ervaringen, etc. Alleen een url en dat is pure spam.

Als het gewoon een stuk informatie over een nieuw programma is of iets interresants over een oud dan vind ik het prima en behoort het niet geclosed te worden. Deze spam moet echter wel aangepakt worden.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

De meeste postings over kettingen enzo, of topics waar alleen een url met referrerid instaat, delete ik meteen..

Verwijderd

Owkay dan heb ik niks gezegd.

• The Legend
  • Nu online
Hmm okay, dan kunnen we nu dus voortaan ook kettingen aangeven hier in Lieve Adjes >:)
;) Greetz The Legend

Pagina: 1