Toon posts:

logitech cordless desktop probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds 2 weken de cordless desktop optical van logitech en die geeft wat probleempje....

Op de site van logitech zeggen ze dat de baterijen wel 3 maanden mee moeten gaan.. nou ik heb in deze 2 weken al 3x nieuwe batterijen er in gedaan omdat ze leeg waren.... ik heb hele goeie ervaringen met logitech cordless desktops (de gewone dan) maar deze optical doet erg vreemd.. Het keybord werkt overigens perfect.....

Soms heb ik ook dat het lampje van de muis opeens mega snel gaan knipperen, echt 5x per seconde ofzo. En dan staat er helemaal nix speciaal aan.. hoe dan dit nou?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
3x in 2 weken is niet extreem veel hoor, maar die batterijen ik er orgineel bij heb gekregen hebben toch denk ik wel een dikke anderhalve week gewerkt, miss nog wel meer.

ik heb overigens de cordless optical, geloof dat dat dezelfde is als bij die cordless desktop zit :)

en over dat knipperen;
Bright - Mouse is in full run mode. LED is flashed 1500 times a second.
Glow - Mouse is on but dimmer. LED is flashed 100 times a second.
Strobe - Mouse is in sleep mode. LED is flashed 10 times per second.
Flash - Mouse is at lowest response level. LED is flashed twice every
second.
Whenever the user moves the mouse or clicks a mouse button, the mouse
instantaneously returns to full run mode.
:)

Verwijderd

Topicstarter
niet extreem? wat een oplichters dan als ze schrijven dat het tussen de 2 a 3 maanden moet meegaan....

En ff over dat knipperen... hij knipperde dus visueel heel snel... en de muis was helemaal aan het schokken...

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 21:25

DarkSide

theres no place like ::1

Ik doe er ongeveer anderhalve maand mee.
Ik muis elke dag en heb in de afgelopen maand 5600 meter afgelegd met mijn muis. Ben zeer tevreden met deze muis.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Ik hoop wel dat je oplaadbare batterijen gebruikt, ik gebruik zelf NiMh batterijen, beter voor je portemonnee en voor het milieu.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Tja. Ligt gewoon aan je ondergrond. Ik muis nu met een witte muismat en doe nu 2 maanden met mijn batterijen. Met Mijn oude muismat (zwart) deed ik slechts 5 dagen met mijn batterijen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 22 december 2001 17:34 schreef een_naam het volgende:
Ik hoop wel dat je oplaadbare batterijen gebruikt, ik gebruik zelf NiMh batterijen, beter voor je portemonnee en voor het milieu.
nee maar die ga ik nu wel aanschaffen....

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 22 december 2001 17:32 schreef izoman het volgende:
niet extreem? wat een oplichters dan als ze schrijven dat het tussen de 2 a 3 maanden moet meegaan....

En ff over dat knipperen... hij knipperde dus visueel heel snel... en de muis was helemaal aan het schokken...
gok: je hebt een zwarte ondergrond :?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 22 december 2001 19:10 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

gok: je hebt een zwarte ondergrond :?
nee licht bruin.. van me bureau... maar maakt de kleur erg uit?

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

kwaliteit van de baterijen maakt een zeer groot verschil.. ik zelf heb goede (niet oplaadabare) baterijen en mijn wireless opitcal gaat al een 2 maanden mee..
en ik gebruik m'n muis nou niet bepaald weinig..

('t kan natuurlijk ook dat je teveel muist :) )

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

Verwijderd

Op zaterdag 22 december 2001 19:50 schreef digitaldead het volgende:
kwaliteit van de baterijen maakt een zeer groot verschil.. ik zelf heb goede (niet oplaadabare) baterijen en mijn wireless opitcal gaat al een 2 maanden mee..
en ik gebruik m'n muis nou niet bepaald weinig..

('t kan natuurlijk ook dat je teveel muist :) )
/offtopic

Waarom gebruik je geen oplaadbare batterijen ?, tegenwoordig maken ze oplaadbare batterijen met een capaciteit van 1700 mAh(penlites) en potloodbatterijen van 700mAh, zie conrad etc, koop er een redelijke lader bij en je kan echt jaren vooruit. Ben je echt veel goedkoper uit als elke 2 maanden nieuwe batterijen kopen en nogmaals het ontlast het milieu een beetje. :)

Verwijderd

Topicstarter
ik muis idd wel (HEEL) veel. Me pc staat op 24/7 aan....

En er wordt elke dag ook wel een uurtje of 3 geunrealt...

Ik heb net ff een laaier gekocht met batterijen erbij....
Pagina: 1