Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Dat moet niet zo moeilijk zijn. Is een scriptrequest, maar ik ben met m'n goeie been uit bed gestapt na 13 uur slapen
Geen meta-refresh nodig overigens.
/edit typo
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| <html>
<head>
<title>pelle selfDestructionCountDowner</title>
<script language="javascript" type="text/javascript">
<!--
function countDown(from, to) {
if (from < to) {
window.location.href = "http://www.pelle.tk";
} else {
document.forms['frmCountDown'].elements['inpCountDown'].value = from;
setTimeout('countDown(' + (from - 1) + ', ' + to + ')', 1000);
}
}
//-->
</script>
</head>
<body onLoad="countDown(10,0);">
<form name="frmCountDown">
<input name="inpCountDown" size="3" type="text"> seconds before selfdestruction
</form>
</body>
</html> |
Geen meta-refresh nodig overigens.
/edit typo
thanx!Op zaterdag 22 december 2001 17:10 schreef crisp het volgende:
zoiets?
Maar ik zit nog met 1 probleempje ik wil text voor en na het cijfer. En nu print hij dat perse met een <br> ertussen.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Hint 1: <div> genereert altijd een linebreakOp zaterdag 22 december 2001 18:21 schreef DeathKnight het volgende:
Maar ik zit nog met 1 probleempje ik wil text voor en na het cijfer. En nu print hij dat perse met een <br> ertussen.
Hint 2: je kunt ook zelf dat script aanpassen en er wat omheen zetten.
Hint 3: als je het zelf probeert leer je er veel meer van
Sorry hoor 
Het is inmiddels al gelukt heb gewoon ff de string aangepast van dat stukkie javascript en die teksten ervoor en erachter geplakt. Nogmaals bedankt voor het script.
En van mij mag hij in principe ook dicht. Dit was trouwens niet bedoeld als scriptrequest. Zat meer te denken aan iemand die een site gaf met goede recourses ofzo.
Het is inmiddels al gelukt heb gewoon ff de string aangepast van dat stukkie javascript en die teksten ervoor en erachter geplakt. Nogmaals bedankt voor het script.
En van mij mag hij in principe ook dicht. Dit was trouwens niet bedoeld als scriptrequest. Zat meer te denken aan iemand die een site gaf met goede recourses ofzo.
Voor de vorm nog maar even dicht.. goede resources zijn ook plenty te vinden met wat ge-google
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()