Reactie-formulier op T.net kapot

Pagina: 1
Acties:

• wiho
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-02 16:34

wiho

Certified Nerd

Topicstarter
Als ik op de "Reageer"-knop klik onderaan een nieuwsbericht op tweakers.net, wordt een nieuw scherm geopend met een formulier waarin ik mijn reactie zou moeten kunnen invullen.

Echter, er verschijnt geen tekstveld in dit formulier. Ik krijg alleen de "reactie plaatsen"-knop en uitleg over UBB-tags en smilies e.d. Uit de source blijkt dat de textarea-tag door een stukje javascript gegenereerd zou moeten worden, maar bij mij gebeurt dit niet.

Ik gebruik Netscape 4.73 onder Linux.

P.S. Ik heb op searchgot gezocht naar eerdere meldingen van dit probleem, maar kon niets vinden. Mocht het desondanks oud nieuws zijn: sorry. :)

"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Hij doet het hier gewoon, IE5 en NS 4.73. Misschien was ie nog niet klaar met laden, verbindingsproblemen ofzo?

• wiho
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-02 16:34

wiho

Certified Nerd

Topicstarter
Aan de source te zien is de pagina helemaal binnen. Het probleem is ook reproduceerbaar.

Het stukje javascript dat de textarea-tag zou moeten aanmaken wordt gewoon niet uitgevoerd. Normaalgesproken zou het javascriptje helemaal niet te zien zijn in de source, aangezien het vervangen wordt door de textarea-tag.

Ik ben er inmiddels achter dat na een 'rechtermuisknop-reload' de pagina wel goed gerenderd wordt.

Maar of het nou een Netscape-bug is of een stukje brak html durf ik niet te zeggen. :)

"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"

Verwijderd

Ik wel: Netscape bug :P