Op zondag 23 december 2001 21:52 schreef The Cat het volgende:
Ik heb de laatste firmware volgens tweakers driver en bios update. Ik heb de Lite on bij een hp9100 gezet om dat die wat traag werd en niet over de 80 minuten kon burnen. Dus special de lite on gekocht omdat deze tot 99 minuten kan burnen en speciaal 90 minuten cd's aangeschaft omdat ik nog wat films op mijn harddisk had staan die ik eindelijk wel eens wilde branden.
Maar of ik er nu 80 minuten of 90 minuten cd's er in doe, als je medium info op vraagt krijg ik het standaard antwoord van 79 min en 30 sec. Het lijkt dus wel of Nero het verschil tussen de cd's niet ziet. Ik heb helaas geen kleiner dan 80 minuten cd's meer om te checken of hij die als kleinere aan geeft. Maar zijn er nog meer programma's die kunnen overburnen buiten nero. Ik de easy cd software lang niet meer gebruikt.
Het klopt ook dat je brander de CD's als 80 minuten plaatjes ziet. Echter, als je de 90 min. CD erin gooit, bij Expert Features 90 minuten invult (waarom 99 minuten invullen? Dit is veel te veel voor een 90 minuten plaatje!!) en de Overburn optie ook daadwerkelijk aanzet, gaat het je echt lukken

. En ik kan het weten, kijk maar in mijn signature