Ik heb een Creative webcam go plus gehaalt en nu weet ik al hoe ik geluiden moet opnemen en hoe ik fotos moet maken. (Jammer dat het niet in het donker gaat). Maar hoe ga ik nu filmpjes maken met dit ding?
Wat is er niet serieus aanOp zaterdag 22 december 2001 16:24 schreef ExiRana het volgende:
Aleen serieuse andwoorden a.u.b.
Met WMM kan je gewoon filmpjes maken hoor...
Die staat niet op de cd, en er is ook geen handleiding aanwezig in de doos.Op zaterdag 22 december 2001 16:25 schreef DotKeeZ het volgende:
de gebruiksaanwijzing
dan internet.Op zaterdag 22 december 2001 16:34 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Die staat niet op de cd, en er is ook geen handleiding aanwezig in de doos.
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Met een camera kan je filmpjes maken
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik kan er aleen in vinden dat ik via mijn kabel een opname kan maken van iets. Niet dat ik de camera mee naar buiten kan nemen en er dan een filmpje van te maken.Op zaterdag 22 december 2001 16:41 schreef Herr_Schnitzel het volgende:
Google 4 evah
*kuch* Download hier uw Creative Manuals *kuch*
Verwijderd
Ik denk dat het dan niet kanOp zaterdag 22 december 2001 17:09 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Ik kan er aleen in vinden dat ik via mijn kabel een opname kan maken van iets. Niet dat ik de camera mee naar buiten kan nemen en er dan een filmpje van te maken.
Heb ook even de manual vluchtig doorgelezen, maar er staat in dat als je Live Cam gebruik dat hij het automatisch gecapured in een .avi bestand.
Hij kan dus niet zonder dat kabeltje, hij slaat het op in de pc zelf, niet in de webcam.
of heeft hij alleen maar loze praatjes gemaakt?Op zaterdag 22 december 2001 17:34 schreef ExiRana het volgende:
Het moet gewoon kunnen.Dat heeft hij mij verteld.
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Het was het enige wat ik vroeg, maar dit kon toch? De filmpjes die ik maak als ze 4 seconden duren heb je al 18mb! Das toch veel te veel?Op zaterdag 22 december 2001 17:42 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
[..]
of heeft hij alleen maar loze praatjes gemaakt?
Verwijderd
Ik denk eigenlijk dat je genaaid bent door die verkoper.
Als 4 sec. al 18 mb is.... dat kan hij echt niet ergens opslaan.
Kabeltje naar de pc is dus nodig...
Lekkere verkoper
Als 4 sec. al 18 mb is.... dat kan hij echt niet ergens opslaan.
Kabeltje naar de pc is dus nodig...
Lekkere verkoper
Verwijderd
Nog 1 keer het vriendelijke verzoek duidelijke topictitels te gebruiken, ik word er een beetje moe van.
Topictitel aangepast :
"Hoe maak ik filmpjes?" >> "Hoe maak ik filmpjes met Creative webcam go plus?"
Topictitel aangepast :
"Hoe maak ik filmpjes?" >> "Hoe maak ik filmpjes met Creative webcam go plus?"
Volgens mij kan je helemaal geen filmpjes maken ermee zonder kabeltje hoor, alleen van die hele korte;
dat wil zeggen een stuk of 10 plaatjes kort achter elkaar
ik heb die cam ook, alleen dan de goeedkopere versie met minder geheugen en zonder microfoontje
dat wil zeggen een stuk of 10 plaatjes kort achter elkaar
ik heb die cam ook, alleen dan de goeedkopere versie met minder geheugen en zonder microfoontje
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
ik heb de spypen xion kan je daar ook alleen maar filmpjes mee maken als er een kabel tussen zit bij mij zei de verkoper dat het wel onder kabel kan en er zit ook geen handleiding bij en de handleidingen op internet word ik ook niet veel wijzer van. Ik wil heel graag filmpjes maken maar hoe?
Volgens mij kan je een soort filmpje maken als je ipv foto die plaatjes 8er elkaar selecteerd dan de knop ingedrukt houden en je hebt een soort van filmpje
Verwijderd
ja ik heb zo'n functie dat ik elke sec 10 (ofsow iets) fotos maak maar hoe kan ik die dan converten naar een filmje?Op vrijdag 12 juli 2002 15:46 schreef Jonez het volgende:
Volgens mij kan je een soort filmpje maken als je ipv foto die plaatjes 8er elkaar selecteerd dan de knop ingedrukt houden en je hebt een soort van filmpje
In creative webcem control het filpje naar je album exporteren en van daaruit kan je het slepen naar een map en heb je een .avi movieOp vrijdag 12 juli 2002 15:52 schreef amstel-inside het volgende:
[..]
ja ik heb zo'n functie dat ik elke sec 10 (ofsow iets) fotos maak maar hoe kan ik die dan converten naar een filmje?
Verwijderd
maar ik heb het nu over een spypen xionOp vrijdag 12 juli 2002 15:56 schreef Jonez het volgende:
[..]
In creative webcem control het filpje naar je album exporteren en van daaruit kan je het slepen naar een map en heb je een .avi movie
Pagina: 1