Toon posts:

PC bouwen, koeling/voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen, Ik ga binnenkort dit systeem knutselen:
AMD athlon >=1400
Asus A7V266 moederbord met 512 DDR RAM
>=40Gb HD
GF3 Ti500/200
Chieftec Dragon midi kast
etc

Ik ben niet heel ervaren, maar weet wel wat. Het gene waar ik een beetje mee zit is de koeling en de voeding van dit systeem. Hoeveel fans moet ik inbouwen en hoeveel watt moet ik hebben? Ik dacht laat ik ook hier eens een second opinion vragen!

Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!!!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:29

talin

ES-MA

Op zaterdag 22 december 2001 16:09 schreef Bensepens het volgende:een hele hoop text .
wat is de eerste opinion dan .

kunnen we zeggen of dat klopt of niet .

da's toch simpeler :?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is mijn eigen opinion, ik dacht iets van een 350 watt en min 2 koelers, een voor een achter, en de ene zuigt en de andere blaast!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:29

talin

ES-MA

Op zaterdag 22 december 2001 16:25 schreef Bensepens het volgende:
Dat is mijn eigen opinion, ik dacht iets van een 350 watt en min 2 koelers, een voor een achter, en de ene zuigt en de andere blaast!
is goed .

als het kan die je de intake vooronder en de outles bovenachter .

voeding is goed .
met 300 w kom je er ook al d8 ik .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een Alienware DX-01-BD met 4 fans(regelbaar) 340 koeling(misschien prob ik later nog meer shit in mijn kast) en er zit ook nog een fan in de deur die recht op de cpu blaast. Dus ik denk dat ik mijn kast nu ook wel als koelkast kan gebruiken :) Ik heb er vier genomen omdat ik dan ook nog korting kreeg :)

Nog bedankt voor je hulp!

Verwijderd

Een voeding van 300 watt lijkt me voldoende iig.

• bartvdl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07-2022
ligt een beetje aan wat je ermee wilt doen he!?
Pagina: 1