Ik doe niet aan sigs
Verwijderd
Inderdaar, bordjes zijn gratis op de HCCOp zaterdag 22 december 2001 15:54 schreef MadMarky het volgende:
Waarom niet gewoon een toetsenbord erin pluggen? Bij zo'n tweedehands pc zaak kosten ze bijna niets...
ps2 stekker ?
die kun je door verbinden .
anders neem je een oud IBM toestenbord-snoer daar zit weer een stekker aan et uiteinde en die kun gemakkelijk doorverbinden .
die kun je door verbinden .
anders neem je een oud IBM toestenbord-snoer daar zit weer een stekker aan et uiteinde en die kun gemakkelijk doorverbinden .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Ik ook oude compaqje. Hold on in het bios op none gezet. Maar dat heb jij waarschijnlijk niet???
Verwijderd
Denk dat hij een plugje bedoeld die een toetsenbord faked, zodat niet zo'n onding bij zijn router hoeft te leggen wat weet ruimte scheelt, heb hier over laats een topic gelezen hier op het GoT.
Ze zijn er dus wel (die fake plugjes zegmaar) weet zo alleen niet waar.
Ze zijn er dus wel (die fake plugjes zegmaar) weet zo alleen niet waar.
je hbet gewoon van die kastjes die je er aan kna hangen dat de computer denkt dat er een ps2 aan hangt, je kan als je dan wel een toetsenbord nodig hebt gewoon een toetsenbord in die ps2 drukken. dat kastje houd dus spanning op je ps2 poort.
suc6 maar ik weet 200% zeker dta ze er zijn, ik weet alleen welke groothandel ze verkoopt (Adec)
suc6 maar ik weet 200% zeker dta ze er zijn, ik weet alleen welke groothandel ze verkoopt (Adec)
hoe heet zon ding dan ??Op zaterdag 22 december 2001 17:27 schreef 2nd_RJD het volgende:
Sorry, ik had nog 2e hands liggen. Maar die is vandaag naar de sloop(ikzelf) gegaan.
Pech.
kan hij er naar zoeken .
ik heb vanalles al geprobeerd.
ps2 dummy
ps2 fake
toetsenbord dummy enz .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Kan je niet bij Halt on Errors niet verschillende dingen instellen waar die wel en niet op stopt
Keyboard was er dacht ik ook 1
kun je niet gewoon dat electronica wat in een toetsenbord zit eruit slopen, en dat in de kast maken?
Bedankt allemaal alvast.
Ik heb echt een k*t BIOS zeg maar. Je kan echt helemaal niks instellen.
Ik heb met google ook al op vanalles gezocht, maar niks gevonden. Ik wil dus inderdaad precies gewoon een stekkertje zodat ik niet een toetsenbord bij mijn router hoef te leggen. Ik heb er nu een gewoon toetsenbord aan maar dat vindt ik een beetje plaatsverspilling
The search continues....
Ik heb echt een k*t BIOS zeg maar. Je kan echt helemaal niks instellen.
Ik heb met google ook al op vanalles gezocht, maar niks gevonden. Ik wil dus inderdaad precies gewoon een stekkertje zodat ik niet een toetsenbord bij mijn router hoef te leggen. Ik heb er nu een gewoon toetsenbord aan maar dat vindt ik een beetje plaatsverspilling
The search continues....
edit:
Het is inderdaad PS2
Het is inderdaad PS2
Ik doe niet aan sigs
Wat ik zelf een keer gedaan heb bij een simpel printservertje is het toetsenbord slopen, de print met interface (dus zonder gedeelte van de knoppen) eruit getrokken, in de kast geschroefd, stekkertje naar buiten via een vrij PCI luikje en klaar is Kees!
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Dat kan ik inderdaad wel eens proberen, maar het mooiste is natuurlijk gewoon een PS2 stekkertje met 2 pinnen verbonden met een weerstand ofzo. Ik weet alleen niet of dat kan....
Ik doe niet aan sigs
Pagina: 1