GeForce 3 standaard koeling vervangen

Pagina: 1
Acties:

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:24
Ik vraag me af of het nut zou hebben om de standaard koeling (zielig heatsinkje en koelertje) van de GeForce 3 te vervangen door een cpu heatsink inc. cpu fan.

Zoiets is natuurlijk echt ultiem:

Afbeeldingslocatie: http://www.vr-zone.com/guides/3DMark2001/gf3_water_pelt_plate.jpg

Maarja, zo handig om dat te maken ben ik ook weer niet :P Iig krijgt ie z'n GF3 daarmee op 310/680. Dat is natuurlijk wel erg extreem. Maar zou je met betere luchtkoeling dus meer halen dan wat ik nu haal met m'n standaard koeling? Heb hem nu op 240/530 draaien. 250 lukt ook nog wel, 2 benchmarks ofzo, en dan stopt ie ermee.
Zou het enig nut hebben om daar een cpu heatsink en fan op te gooien of kan ik het beter zo laten?

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op zaterdag 22 december 2001 15:44 schreef benchMarc het volgende:
Zou het enig nut hebben om daar een cpu heatsink en fan op te gooien of kan ik het beter zo laten?
het heeft zeker zin, je bent alleen al minstens 1 pci slot kwijt als je een low profile koeler neemt.

• benchMarc
Dat is geen probleem, kan er ook 2 missen. Maar in hoeverre zou het nut hebben? Of is dat lastig te zeggen hoever ik dan zou komen?

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 17:53
Stond er laatst niet iets over op Tweakers.Net over een vervangen koeler op een GF3??? MOet je daar ff kijken er zat ook een link naar een beschrijving bij. :o

• benchMarc
Tja maar d'r zit zo'n klein heatsinkje op. Zijn er hier geen mensen die z'n GF 2/3 hebben gemod?

• benchMarc
Niet dus?

Verwijderd

Je mag ook wel een klein beetje de moeite doen om iets te vinden...

Alles met de search

dat is al 1

en dat is al weer 2

Graag gedaan hoor.... ;)

• benchMarc
tnx :) Had alleen gezocht naar gf 3 mod, geforce 3 mod, geforce 3 tweak. Alleen niet naar gf3 (zonder spatie :P). Wel mierenneukerij maargoed :)

Verwijderd

Ik denk niet echt dat het zo de moeite waard zal zijn ipv de performance die je er voor krijgt.

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 13:25
Op zaterdag 22 december 2001 22:41 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik denk niet echt dat het zo de moeite waard zal zijn ipv de performance die je er voor krijgt.
zit jij wel op het goede forum?

Reality beats fiction by far!

Pagina: 1