Toon posts:

HET GROTE ILLEGALE LINK TOPIC HIER !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik irriteer me een beetje aan het feit dat inmiddels de helft van de postings over illegale links gaat (meer newbie's, meer illegaal) duzz dacht ik, maak eens een topic aan waar we dan meer dan 1 illegale link in plaatsen, bij de 100 reacties is topic vol ofzo en dan beginnen we overnieuw?

Laat het klikfestijn beginnen! :) LOL

Verwijderd

*zucht*

Verwijderd

Topicstarter
wat nauw, toch mooi als alle links beetje bij elkaar staan? makkelijker voor de administrators ook

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

[zeurmode]
nauw = nou
[/zeurmode]

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

[klikmode]
KLIKLIK! (Dubbelklik)
[/klikmode]

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 08:38

Nietzman

Woei!

je bent zelf toch ook een newbee? ;)

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:34
't is HEEL SIMPEL: GoT -> GEEN ILLEGALE links. anders kunnen we problemen krijgen met de BSA e.d.
het is nou eenmaal zo, en dat willen wij in ere houden. wil je warez e.d. gebruiken/delen met elkaar, dan doe je dat maar via email ofzo, maar NIET via GoT.
Is het nou een keer duidelijk, of nog steeds niet?
sorry dat ik kortaf ben, maar dit is nou al de zoveelste keer, terwijl het antwoord toch heel duidelijk is. en daarnaast: ik moet zo weg :)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

De FAQ is nu dermate geupdate dat we nu ook mensen met een gerust hart daarnaartoe kunnen verwijzen.

Dus: RTFF!
Pagina: 1