Toon posts:

Nederlandse Handleiding PCTV Studio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek voor m'n overbuurman een Nederlandse Handleiding voor het videobewerkings programma "Studio PCTV", van de Pinnacle PCTV Studio TV-kaart, ik heb al op de site gekeken van Pinnacle, maar daar kon ik alleen de engelse vinden. Heeft iemand deze handleiding, of een soortgelijke (bv van de dc10) ?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Het wil niet echt hè?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Heb ik, heb jij zelf ook als het goed is want er hoort een 3-talige handleiding bij de kaart geleverd te worden (duits-engels-nederlands)

het is maar 2 of 3 pagina's, stelt niks voor

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het niet over de installatie, maar over het programma Studio PCTV

Verwijderd

Topicstarter
en toen was het weer stil

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je kan voor dit soort dingen beter de winkel/leverancier bellen mailen, dan een topic starten in de hoop dat er iemand is die én dit topic leest én die kaart heeft mét nederlandse handleiding én zin heeft om hem in te scannen / te kopieren. Die kans is (zoals je ziet) gering...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• rood
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11-2022

rood

BLaH die BLaH

hier wordt ik wel stil van ja, die software is nog door de grootste no no te gebruiken volgens mij. ik gebruik hem al jaren en heb nooit de handleiding nodig gehad. Volgens mij zitten er zelfs nog tutorials bij met voorbeelden in de softwaar.

Ik zal eens thuis kijken of ik nog dat boek heb over die pctv. of dat was de dv500....

I used up all my sick days, so I'm calling in dead

Pagina: 1