Toon posts:

creative DXR3 tv out vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ls,

vandaag heb ik op de pc dump een dxr3 kaart gekocht werkt goed??
maar is het ook mogelijk een andre player te gebruiken dan die van creative en is het mogelijk om via een TWEAKY mijn desktoppie in xp op tv te krijgen

thanks

Ronald

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:29

Yucko

One clown to rule them all !

Ja hoor ... RealMagic drivers installeren kan bv. ook. Dat van dat desktop zal je waarschijnlijk (lees: zo goed als zeker) niet lukken.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

De nieuwe drivers van Creative zijn precies de zelfde als van Realmagic (versie 2.3 beta) alleen dan met logo's van Creative, dus veel nut zal het niet hebben....

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:29

Yucko

One clown to rule them all !

Nou, je kaart wordt dan wel alszijnde realmagic h+ herkent, en die wordt nog wel eens ondersteund. De Creative alleen via hun eigen software.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:22

Wildfire

Joy to the world!

Je desktop in beeld krijgen is onmogelijk, maar er is al wel een proggie dat DivXjes op het scherm kan toveren... kan me absoluut niet meer herinneren hoe het heet, maar met de search moet je het wel kunnen terugvinden.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 11:09

Acid_Burn

uhuh

divx+ of divxplus is dat progje. en nee, je desktop kan je er niet mee op je tv toveren. Het is een hardware mpeg decoder met TVout. Geen videokaart met TVout

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Pagina: 1