"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
yep divx allright, k thnx, ff sjoeken.
Verwijderd
Je kunt ff met een Hex-editor de file openen en dan kijken waarmee de file begint.
Meestal is aan een header oid wel het e.e.a. af te leiden.
Meestal is aan een header oid wel het e.e.a. af te leiden.
ok heb het geopend, in het begin is allemaal nul en op het einde is er niks speciaals of geks te zien.
er... help?
er... help?
Verwijderd
Misschien dat je gewoon de hele header mist + een onbekend aantal bytes aan het begin. Dan kun je er niet veel meer mee aanvangen.
Verwijderd
de "header" van een AVI zit op het einde
Dus als ie de file niet heeft kunnen afmaken ben je hoogstwaarschijnlijk de header en daarmee de hele file kwijt.
Verwijderd
Ff in de source van onze avi library gekeken, en wij zetten aan het begin van een AVI allemaal 0x00-bytes neer die we op het eind dus vervangen door de header.
Het feit dat hij dus allemaal 0x00-tjes ziet geeft al aan dat die header er niet is. En divfix is niet perfect. Ik kan me voorstellen dat sommige programma's een header schrijven al voordat de AVI is afgelopen (fake header) zodat je de AVI kan bekijken terwijl deze nog geschreven wordt (tijdens, bv., capture). Kan zijn dat dixfix met die fake header werkt.
Kan ook zijn dat divfix gewoon niet perfect is.....
Het feit dat hij dus allemaal 0x00-tjes ziet geeft al aan dat die header er niet is. En divfix is niet perfect. Ik kan me voorstellen dat sommige programma's een header schrijven al voordat de AVI is afgelopen (fake header) zodat je de AVI kan bekijken terwijl deze nog geschreven wordt (tijdens, bv., capture). Kan zijn dat dixfix met die fake header werkt.
Kan ook zijn dat divfix gewoon niet perfect is.....
DivFix fixt idd niet alles, wel veel gelukkig
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Pagina: 1