[myst III: Exile] Crashed terug naar windows

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• jelmo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-11 16:17

jelmo

A.K.A. jelmo

Topicstarter
zoals in de titel staat vermeld ... mijn myst knalt steeds terug naar windows, maar hier is hij mee begonnen nadat ik al 2 werelden heb uitgespeeld!

iemand idee/oplossing ?

en nog een kleine bijvraag:

weet iemand hoe je de resolutie een beetje kan opkrikken want normale resolutie is errug laag !

I don't ride fast, i fly low

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-12 00:41

Spruit_elf

Intentionally left blank

Heb dat ook wel eens gehad
mijn oplossing niet te snel ergens door heen willen
vaak saven en hopen dat het goed gaat

over die resolutie mout je bij het opstarten op Ctrl drukken als het goed is heb je dan menutje waar je uit software of direct 3d kan kiezen als je computer het onder steund voor direct 3d moet je computer wel 32 bit aan kunnen
als goed is heb je dat scherm pje ook bij het instaleren gehad

Mischien help een betere 3d kaart omdat het spel ook van 3d omgevingen gebruik maakt

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:03
Resolutie is fixed op 640 x 480.

Niet leuk als je op een 19 inch monitor zit :(

Heeft te maken met het feit dat de achtergronden nog steeds prerendered zijn. Waarom ze na drie spellen nog steeds 640 x 480 gebruiken is mij een raadsel (als het om de filesize gaat vind ik het een zwak excuus).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:16
Sorry voor het kicken van dit topic maar ik ben dit spel net beginnen spelen en ik heb er ook verschrikkelijk veel last van.
In Tomahna en J'nanin lukt alles nog redelijk goed maar in Amateria crasht het spel constant naar de desktop. Heel erg vervelend... :( Heb je er dan een oplossing voor gevonden?
Mijn systeemspecs zijn ruim voldoende en ik heb de laatste patch geïnstalleerd maar het mocht niet baten.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-12 21:18

Fuelke

Forza Ferrari

Gezien de ouderdom van het topic kan je beter zelf een nieuw topic aanmaken in Spielerij - Problemen & Vragen . Neem dan ook Lees dit voor je een topic opent/een reply post! door.

[ Voor 13% gewijzigd door Fuelke op 29-12-2003 17:58 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Dit topic is gesloten.