Flexx, nu ga ik lullig doen, als je niks beters kunt verzinnen, POST DAN NIET!
Als je het niet eens bent met hoe het hier werkt, dan niet
.
Dit forum is er dus niet alleen voor "klikspanen" zoals jij het noemt, maar ook om algemene(re) vragen te stellen en om mensen te voorzien van een stukje extra service, extra informatie. Als jij denkt dat dit niet zo is, laat dan maar, dan heeft een discussie geen zin IMHO.
/me out ©
[EDIT] Ik _moest_ het even aanpassen hoor
Als je het niet eens bent met hoe het hier werkt, dan niet
Dit forum is er dus niet alleen voor "klikspanen" zoals jij het noemt, maar ook om algemene(re) vragen te stellen en om mensen te voorzien van een stukje extra service, extra informatie. Als jij denkt dat dit niet zo is, laat dan maar, dan heeft een discussie geen zin IMHO.
/me out ©
[EDIT] Ik _moest_ het even aanpassen hoor
Bericht hierboven
Nou doe dat dan ook niet en ga lekker buiten speelen ofzo.Flexx, nu wil ik helemaal niet lullig doen
Let op, ik heb een edit gemaakt. (Ok, nog twee minuten en dan...)
/me out ©
/me out ©
Bericht hierboven
BTW ik ben het er wel mee eens dat dat illegale zooi hier niet kan, dat vind ik ook niet goed. Maar ik noem het maar zo omdat ik hier bijna niets anders zie dan: hij heeft illegale diengen gepost en hij ook. Laat ze daar dan een apart gedeelte voor maaken.
Dat is het voor de admins ook makkelijker om ze allemaal te zien, nu moetet ze zoeken tussen de andere posts.
Dat is het voor de admins ook makkelijker om ze allemaal te zien, nu moetet ze zoeken tussen de andere posts.
Nou.. een forum met 137 subforums is ook niet echt duidelijk. Je zult maar vergeten één van die 137 forums te checken.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Een apart klik-forum is echt een beroerd idee. Zoals het nu gaat is prima eigenlijk.
Een apart loket voor het aangeven van "foute" medetweakers...het idee....
Dan worden we pas echt de Gestapo
Een apart loket voor het aangeven van "foute" medetweakers...het idee....
Dan worden we pas echt de Gestapo
Maar maar een apart forum voor illegale shit.
dan kun je gewoon 1x per dag overal een slotje op hangen, en blijft de rest van het forum schoon.
en die gasten die op illegale zooi uit zijn, zien elkaar op dat forum, en nemen dan wel contact met elkaar op via icq.
dan kun je gewoon 1x per dag overal een slotje op hangen, en blijft de rest van het forum schoon.
en die gasten die op illegale zooi uit zijn, zien elkaar op dat forum, en nemen dan wel contact met elkaar op via icq.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
Ja, nu is dit dus nog geen klik forum, omdat mensen als Flexx er wat van zeggen. Ban me nog een keer jongens, dan doop ik het om tot klikforum. Ben je nog niet van me af, want een klik forum zal ik graag de grond in hakken.. censuur
Misschien ga ik nu maar weer eens bij lieve adjes pleite en beetje in hardware algemeen rondwandelen.
Trouwens, is het met PHP mogelijk om iemand op een bepaald forum te verbannen? Dan denk ik dat ik niet lang meer op lieve adjes rond loop
Misschien ga ik nu maar weer eens bij lieve adjes pleite en beetje in hardware algemeen rondwandelen.
Trouwens, is het met PHP mogelijk om iemand op een bepaald forum te verbannen? Dan denk ik dat ik niet lang meer op lieve adjes rond loop
jah jah.. een soort gedoog zone zeker... nee dus.
En wat betreft het overzichtelijke voor de adjes? ik kan het prima bijhouden... 4 of 5 threads met nieuwe berichtjes - waarvan er 3 meestal al zijn opgelost... ik vinnet best zo. Als het je niet bevalt om dat hier te zien? ach, jij hoeft ook helemaal nix met die info te doen dus why bother?
Mensen hebben soms echt de neiging om dingen voor zichzelf moeilijk te maken door te denken voor de ander. Nou geef ik toe... zo'n kopvol zaagsel (vandaag een beetje met de decoupeerzaag gespeeld) bevorderd het denken niet echt, maar ik was toch wel van mening dat we ons zelf prima kunnen redden hoor
Maar het valt mij op dat deze thread weer een standaard opmaak heeft:
- ZWARE STELLING MET ZIJK OPMERKING
- Iemand die zich aangesproken voelt gaat er tegen in
- er wordt een beetje over en weer geschopt
- de eerste stelling wordt (meestal zwakjes) gerelativeerd
- en tot slot begint er nog iemand te stuiptrekken.
Verzin eens iets nieuws?
En wat betreft het overzichtelijke voor de adjes? ik kan het prima bijhouden... 4 of 5 threads met nieuwe berichtjes - waarvan er 3 meestal al zijn opgelost... ik vinnet best zo. Als het je niet bevalt om dat hier te zien? ach, jij hoeft ook helemaal nix met die info te doen dus why bother?
Mensen hebben soms echt de neiging om dingen voor zichzelf moeilijk te maken door te denken voor de ander. Nou geef ik toe... zo'n kopvol zaagsel (vandaag een beetje met de decoupeerzaag gespeeld) bevorderd het denken niet echt, maar ik was toch wel van mening dat we ons zelf prima kunnen redden hoor
Maar het valt mij op dat deze thread weer een standaard opmaak heeft:
- ZWARE STELLING MET ZIJK OPMERKING
- Iemand die zich aangesproken voelt gaat er tegen in
- er wordt een beetje over en weer geschopt
- de eerste stelling wordt (meestal zwakjes) gerelativeerd
- en tot slot begint er nog iemand te stuiptrekken.
Verzin eens iets nieuws?
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
FYI ik voelde me niet aangesproken, maar had gelijk zoiets van:
Jezus als je niets te melden hebt, hou je kop dan. Ik had al meteen het idee dat dit een beetje een kansloze discussie zou gaan worden.
/me out ©
Jezus als je niets te melden hebt, hou je kop dan. Ik had al meteen het idee dat dit een beetje een kansloze discussie zou gaan worden.
/me out ©
Bericht hierboven
Pagina: 1