Freesco router

Pagina: 1
Acties:

• If8022n2IOk1Z8
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-01-2023
Ik heb een Cyrix 133 als router waar Freesco op draait.
Ik heb deze week de harde schijf geformateerd en freesco opnieuw geinstalleerd, maar ik krijg hem nu maar niet goed aan de praat. Gister kon ik wel verbinding krijgen met MSN messenger, maar HTTP, FTP of nieuwsservers waren voor mij onbereikbaar. Ik kon wel gewoon pingen naar andere computers buiten mijn LAN en met MSN kon ik gewoon chatten, dus dit lijkt mij geen hardware probleem.
Op mijn eigen computer gebruik ik windows 2000, wieOwie heeft voor mij misschien een tip of miscchien wel DE oplossing.

AsRock 690FX Deluxe3 - AMD X4 640, 4GB PC6400 DualChannel Kingston - 1x OCZ 60GB SSD - Samsung SpinPoint 1TB

• gerhald
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 22:46

gerhald

:P

kun je wel op naam pingen b.v ping www.tweakers.net
als je dat niet kunt maar wel op het ip van een adres van een website dan licht het aan de dns server die is dan niet goed

• reinouts
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:06
Heb je misschien met een firewall ofzo bepaalde poorten dichtgezet?

• If8022n2IOk1Z8
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-01-2023
Nee, op mijn eigen computer draait niets dat verbindingen zou kunnen weigeren. Ik ga straks wel even proberen of ik een een website kan pingen, bv tweakers.net.
Maar ik heb mijn internet verbinding nu weer rechtstreeks naar mijn PC lopen, dus dan moet ik straks dus die ethernetkaarten even omwisselen naar die router

AsRock 690FX Deluxe3 - AMD X4 640, 4GB PC6400 DualChannel Kingston - 1x OCZ 60GB SSD - Samsung SpinPoint 1TB