Toon posts:

[gta3] spanked-up madmen ! waaaaaa hoe doe ik dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nu bij die missie waar al die fokking junks op me af komen en zichzelf opblazen maar who the fok doe ik dit
een zon wagen molle lukt wel maar dan vliegt je eigen wagen in de fik en dan moet je er toch uit, en dan komen er wel 20 ofzo in je buurt, die hou je gewoon niet van je af, ook niet met een vlammenwerper of machinegeweer
egt niet normaal
iemand die deze missie al suc6vol heeft opgelost ?
tell me how ;)

Verwijderd

L1 R1 L2 R2 en dan Driehokjuh Rondjuh :)
Nee grapje (weet niet eens of dat een code is :P )
Ik heb hem niet dus ik zou het bij god niet weten :(
Ik wil hem wel hebben alleeen dan voor PC :9~

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:56
Ja rent met uzi naar een busje toe, schiet met uzi op mannetjes die daar vanaf komen, schiet eerst mannetje neer ontploft komt andere uit busje schiet op hem, busje ontploft mee, en zo ook bij andere , zo moelijk is hij niet, had hem in 1 keer gehaald, maar mijn broertje werd oko gek van die missie.

Verwijderd

Is dat de oplossing?
gebruik anders ff codes :)
Full health
While playing a game, press R2(2), L1, R1, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up. -From: UB3RL33T@aol.com and Ewok57@ameritech.net

Full armor
While playing a game, press R2(2), L1, L2, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up. -From: UB3RL33T@aol.com and Ewok57@ameritech.net

All weapons
While playing a game, press R2(2), L1, R2, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up. Repeat this code for more ammunition. -From: UB3RL33T@aol.com and Ewok57@ameritech.net

Extra money
While playing a game, press R2(2), L1, L1, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up. -From: UB3RL33T@aol.com and Ewok57@ameritech.net

Lower wanted level
While playing a game, press R2(2), L1, R2, Up, Down, Up, Down, Up, Down. Note: Saving the game will make the effects of this code permanent. -From: UB3RL33T@aol.com and Ewok57@ameritech.net

Higher wanted level
While playing a game, press R2(2), L1, R2, Left, Right, Left, Right, Left. Note: Saving the game will make the effects of this code permanent. -From: UB3RL33T@aol.com and Ewok57@ameritech.net

Destroy all cars
While playing a game, press L2, R2, L1, R1, L2, R2, Triangle, Square, Circle, Triangle, L2, L1. -From: UB3RL33T@aol.com and Ewok57@ameritech.net

Improved driving skills
While playing a game, press R1, L1, R2, L1, Left, R1(2), Triangle. Press L3 or R3 to jump while driving. Note: Saving the game will make the effects of this code permanent. -From: UB3RL33T@aol.com and Ewok57@ameritech.net

Tank
While playing a game, press Circle(6), R1, L2, L1, Triangle, Circle, Triangle. The tank will appear in front of you. This may be repeated as many times as needed. -From: smile-time@home.com and mikeb@precix.com

Increased gore
While playing a game, press Square, L1, Circle, Down, L1, R1, Triangle, Right, L1, X. Note: Saving the game will make the effects of this code permanent. -From: UB3RL33T@aol.com and Ewok57@ameritech.net

Fog
While playing a game, press L1, L2, R1, R2(2), R1, L2, X. -From: UB3RL33T@aol.com and Ewok57@ameritech.net

Overcast skies
While playing a game, press L1, L2, R1, R2(2), R1, L2, Square. -From: UB3RL33T@aol.com and Ewok57@ameritech.net

Rain
While playing a game, press L1, L2, R1, R2(2), R1, L2, Circle. -From: UB3RL33T@aol.com and Ewok57@ameritech.net

Normal weather
While playing a game, press L1, L2, R1, R2(2), R1, L2, Triangle. -From: UB3RL33T@aol.com and Ewok57@ameritech.net

Speed up time
While playing a game, press Circle(3), Square(5), L1, Triangle, Circle, Triangle. -From: UB3RL33T@aol.com and Ewok57@ameritech.net

Verwijderd

Sjah je moet toch wat in het leven :P

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:56
Waarom wil je nou zo'n spel vern**ken met cheats. Van een paar keer dood gaan, ga je heus niet dood (Wazige zin :? :P)

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-02 00:50

Appie

F1RST Racing

Op zondag 23 december 2001 03:46 schreef Albinoraptor het volgende:
Waarom wil je nou zo'n spel vern**ken met cheats. Van een paar keer dood gaan, ga je heus niet dood (Wazige zin :? :P)
Helemaal mee eens. Cheats sucken en sowieso dan haal je amenooitniet je geld eruit.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Verwijderd

Topicstarter
t was me al gelukt zonder cheats
cheats zuigen ja, zeker bij zon spel als gta 3

ik had al full armor en full health (125, ff langs de hoeren ;) dus, dat heb je zo, hoefje toch geen cheats voor te gebruiken

ik was gewoon na 2 busjes gemold te hebben weggerend uit die parkeerplaats en later rustig teruggaan met een bazooka :)

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 22 december 2001 19:10 schreef Devilseye een paar cheats:
kan je hier geen linkje van maken.

ik denk niet dat iedereen de cheats wil zien.

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06-2025

fw

Op zondag 23 december 2001 11:01 schreef paparoach het volgende:

[..]

kan je hier geen linkje van maken.

ik denk niet dat iedereen de cheats wil zien.
Achja dan lees je er over heen, ik denk dat bijna niemand dat allemaal in 1 keer kan onthouden als ie dat niet wil :)

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Pagina: 1