Ik heb een bp6 moederbord met 2x 433mhz@533 mhz maar ik vindt dit te weing, hoger overclocken gaat niet. Wat is de hoogste Celeron A dus op 100 mhz denk ik (de 433 draait op 6.5x66). Iemand die het weet?
De hoogste PPGA Celeron is 533 Mhz.
Het enige wat je met de BP6 zou kunnen doen is 366 Mhz modelen van week 20 of later kopen. Die draaien met gemak op 550 Mhz.
Of als je lucky bent een paar 400 Mhz op 600.
Het enige wat je met de BP6 zou kunnen doen is 366 Mhz modelen van week 20 of later kopen. Die draaien met gemak op 550 Mhz.
Of als je lucky bent een paar 400 Mhz op 600.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Verwijderd
Celeron die voor jou moederbord de max is, is 2x 533Mhz, maar stel je wilt er maar 1 proc in, dan kun je ook een oude 566 zonder converter nemen, of een snellere, maar dan met converter, let op, de coppermine CPU kan geen dual, maar als je er een 1100Mhz celeron (hoogste coppermine) met converter in prikt, dan is ie vet sneller dan dual 533Mhz
Voor de 566 zal je ook al een converter nodig hebben. Die is nl. ook al uitgerust met Coppermine Core.
Eventueel schijn je het board trouwens ook nog te kunnen omsolderen om er PIII Coppermine op te kunnen draaien.
Eventueel schijn je het board trouwens ook nog te kunnen omsolderen om er PIII Coppermine op te kunnen draaien.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Op de site van Powerleap staat dat ik er ook een p3 op kan gooien! weet iemand of dit waar is met mijn moederbord? hij ondersteunt wel 100/133mhz bus.
/edit/
En weet iemand of ik er titaniums op kan gooien?
/edit/
/edit/
En weet iemand of ik er titaniums op kan gooien?
/edit/
Pagina: 1