Toon posts:

Operation Flashpoint Red Hammer !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem in de nieuwe mission pack Red Hammer...

Als je gewoon campaign spel doet, Red Hammer dus, je begint bij de kust, daar moet je een stel boeren bij een vuurtoren afknallen....
Nou, das dus simpel.... dan komt er een truck aangereden, je moet instappen.... nou, dan rij je een stukje en dan ineens is er een tanstation.
Jou order is dan om het tankstation te securen... jij loopt erop af, blijken dat er echt veel vijanden zitten, wat gebeurt er : keer op keer op keer wordt je hele team weggevaagd....
Ik kan nog alleen bij het tankstation komen.
Als je daar eenmaal bent, wordt er verteld dat de amerikanen een counter-attack aan het plannen zijn en dat je het tankstation ten koste van alles in jou handen moet houden...

Nou, dan lig je daar helemaal alleen en er komen 500 meter verderop een team van 20/25 soldaten op je af !!! dat red je dus NOOIT....

En iedere keer dat ik in dat deel ben, wordt m`n hele team weggevaagd....

Weet iemand hier een oplossing voor of is iemand hier al doorgekomen ???

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Gewoon lekker een PK in je handen, en knallen maar >:)

Verwijderd

Zogauw je team uit die truck stapt, moet je zoveel mogelijk civilians daar afschieten. Je kunt ook via de linkerijkant eropaf rennen en een granaat ertussen gooien. Dan zijn er een stuk of 8 dood >:)

En die soldaten -> als ze dichtbij genoeg komen schiet je ze allemaal snel af, wel in een bosje gaan liggen en laat ze niet zo dichtbij komen dat ze granaten kunnen gooien. Goed je team supporten. En als je bijna bij dat tankstation bent aangekomen ff saven.

De missies van red hammer zijn idd flink lastig, maar wel heel erg leuk :9~
Operation Flashpoint is echt het coolste online spel ever. Geen cheaters ofzo. Er zijn nog niet zoveel mensen doordat je het _NIET_ kunt kopieren.

(ik speel op 1024x786 en kan alles heel goed zien, en die soldaten schieten niet eens terug als je het snel doet)

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
En als je dat gedaan hebt moet je ook nog een village clearen met Civies :P

veel plezier der mee *D

Verwijderd

Topicstarter
Is dit dus geen foutje in het spel ofzo ?? hmmzz.... wat wel handig is als je Red Hammer koopt, krijg je die strat. guide erbij..... :D

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik heb de missie uitgespeeld door na het uitstappen te saven. dan naar het kleine bos op de heuvel te lopen en dan daar met mijn gunning skills ze af te knallen op grote afstand. je hebt daar ook een goed overzicht op de aanstormende rebellen die je dan als je ff je vuur inhoud kan flankeren
ik speelde het op veteran en ik deed er 4x over (ik vindt je eigen troepen bijzonder slecht presteren in vergelijking met dat stelletje "ongetrainde" boeren)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Ik zit nu al in de 13 missies ofzo moet je Montignaq verdedegen en dat is pas moeilijk.

Het zijn wel allemaal mooie missies van RED HAMMER

Verwijderd

OFP is een game waar je tenminste niet in 1x doorheen gaat.. (ik iig niet)

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 14:27
OFP is absoluut de beste game van dit jaar. Ik heb Red Hammer nog niet gespeeld, maar wil deze uitbreiding nog echt wel ff hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Je kan em online downloaden, tegen betaling, maar ind e winkel kopen vind ik het beste, en de prijs... ach... als je de prijs betaalt, dan moedig je Codemasters ook aan om lekker betere uitbreidingen te maken....

Alleen multiplayer is nog ff vervelend, via Gamespy... maar als je eenmaal in een goed game zit, is het TOFFFF.... echt GAAF...

Verwijderd

ik heb daarnet weer een level uitegespeeld (Defend Monitgnaq) level 13
daar heb ik 11 uren over gedaan :P
Is zeker wel het beste spel van het jaar !!!!!!!!!
On-line kan ik het niet spelen want ik zit hier maar met een 56 k modempje.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

red hammer is echt coool!!! :) vooral dat lvl waar je met 5 man ff een dorpje mag verdedigen met 1 kapotte tank en 1 kapotte shilka tegen (shrik niet): 1 abrams 2 m113's (vol met ventjes en rocketguys n stuff) 1 blackhawk die ff vrolijk 10 spec ops dropt, en nog 6 m60's oftewel MOEILIJK! kheb de savecheat moeten gebruiken om het te kunnen halen! maar we SUPERstoer! :)

blup

Verwijderd

Dat level waar je het over heb , heb ik net uitgespeeld.
Wel zonder savecheats.
Het was wel HELS moeilijk

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zaterdag 22 december 2001 16:04 schreef Richard95 het volgende:
Dat level waar je het over heb , heb ik net uitgespeeld.
Wel zonder savecheats.
Het was wel HELS moeilijk
u betjah! kheb iets van 10x m'n grote rocketlauncher moeten reloaden... en ik was na 3 rockets al gewond.. :)

blup

Verwijderd

Topicstarter
Had vandaag weer ff gespeeld, ik probeerde met een NL 75 rocket launcher een A10 Thunderbolt uit de lucht te knallen, STOERRRR.... wel moeilijk, tis me bijna gelukt...

Zie ik een heli staan : LEUK !! ik stap in, blijkt dat aan de zijkanten 4 rocketpods zitten, samen ruim 300 raketten... :D :D
LOL, ik vlieg ff naar vijandelijk kamp : OPEN FIRE !!! LOL, je ziet zo`n heel spoor door het kamp gaan, gevolgt door verschillende meldingen : [IFF] Quicksilver killed .......

LOL, GAAF MAN !!

BTW : tis me nog niet gelukt die missie, hoe moet ik dat doen man ?? als ik in het bos ga liggen en vuur open, schieten ze net zo hard terug, resulterende in de zwarte dood.... :(
Kan iemand me een DUIDELIJK iets geven ??

Verwijderd

Ik had geen moeite met de 1ste missies hoor...ik kan hem na 2x gered.

Verwijderd

Topicstarter
kut, wat doe ik dan fout man.... hmzzz...

Verwijderd

Ik heb 1 advies en dat is blijf gewoon proberen ik heb ook over een level 11 uren gedaan maar het is me nu wel gelukt.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
kan je die redhammer downloaden? of alleen kopen? vind het wel schraal als je hem niet kan downen hoor, aangezien je al voor die OFP betaald heb. en er nog nergens een MOD of een goeie uitbreidings pakket te vinden is, behalve die in de patches zit dan.

Verwijderd

Je kan hem downloaden (maar dan moe je wel dokken, is wel goedkoper dan de CD in de winkel) en je kan hem kopen..

ach het verlengt de levensduur van OFP.. ik bedoel spellen als MoHAA, RTCW zijn toch eigenlijk ook gewoon mods van Q3A?? Daar betaal je zelfs de volle mep voor (RTCW zelfs 110,-)

• mikenl
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

RTCW een mod ? LOL
Dan is zo'n beetje elke FPS een mod omdat er maar een handjevol goede 3d engine's zijn.

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Verwijderd

Ik heb Red Hammer gekocht....je hebt dat ook gelijk alle update's erbij 1.10 tot 1.30. 40,- piek

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 11:25 schreef mikenl het volgende:
RTCW een mod ? LOL
Dan is zo'n beetje elke FPS een mod omdat er maar een handjevol goede 3d engine's zijn.
Dus zou je red hammer ook als een soort van andere game kunnen zien.. toch..?

Verwijderd

je hebt er wel de orginele Operation Flashpoint voor nodig hoor

Verwijderd

ja ok das waar. daarom betaal je er 'maar' 40,- voor

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik zit nu ook vast in Red hammer.

ik ben bij missie 15 ofzo, waar je heel veel moet doen: Aid americans witch beach raid, Secure inland supply depot, secure nogwat en kill 2 officers at western nogwat.

Nu heb ik alles gedaan alleen hij zet geen vinkje bij secure inland supply depot, terwijl daar toch echt iedereen dood is!! bij de rest zet hij wel een vinkje!

Iemand dit probleem ook?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

De missies van red hammer zijn idd flink lastig, maar wel heel erg leuk
Operation Flashpoint is echt het coolste online spel ever. Geen cheaters ofzo. Er zijn nog niet zoveel mensen doordat je het _NIET_ kunt kopieren
Huh? Hoe bedoel je?

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:41

Phydomir

Dennis

Op maandag 07 januari 2002 10:09 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Huh? Hoe bedoel je?
Als je een kopie hebt zal je nooit single player kunnen uitspelen :D

Voor mensen die nog geintereseerd zijn : fdcp.cjb.net , grootste clan van Europa

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 10:46 schreef Phydomir het volgende:

[..]

Als je een kopie hebt zal je nooit single player kunnen uitspelen :D

Voor mensen die nog geintereseerd zijn : fdcp.cjb.net , grootste clan van Europa
waarom kan dat niet?

btw, ik zit vast in een missie van OFP (het origineel) dan zit je in een bos, hele team dood, en dan moet je naar een soort van "extraction point" maar elke keer als ik uit het bos ga dan loop ik over een grote vlakte en dan wordt ik van ver afgeschoten. Ik heb hem al 15 keer geprobeerd :Z

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Niemand die mij even helpt?
Ik zoek wel een walkthrough.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

laat ff weten als je hem gevonden hebt

Verwijderd

De eerste level is simple zo komen op een duur allemaal van Rechts gewoon liggen en afschieten die yankees :)

Ik ben nou bij een level dat ik samen met de Reseitence (kweet niet hoe je dat typt) de amirikanen moet supporten,
bij een beach, vet moelijke level! maar heb niet veel tijd gehad om het weer te proberen, maar Redhammer is zekers wreed, en ik ben er zeker niet beroerd voor om weer geld te dokken voor een andere uitbreiding :)

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op maandag 07 januari 2002 10:51 schreef DjeV het volgende:

[..]

waarom kan dat niet?

btw, ik zit vast in een missie van OFP (het origineel) dan zit je in een bos, hele team dood, en dan moet je naar een soort van "extraction point" maar elke keer als ik uit het bos ga dan loop ik over een grote vlakte en dan wordt ik van ver afgeschoten. Ik heb hem al 15 keer geprobeerd :Z
1: Dat kan niet omdat het spel zo is gemaakt dat ie iedere keer een stukje weglaat als je met een kopie speelt.

2: After Montignac(???) ofzoiets is dat, was ik ook, toen ik stopte met SP :D , ik vind de sp zo wie zo al heel erg moeilijk in OPF

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 10:51 schreef DjeV het volgende:

[..]

In de bosjes gaan liggen en alle Russen in het bos neerknallen, er lopen er een stuk of 4 rond en die zie je vanzelf een keer langskomen.
En dan moet je naar de bosrand kruipen, dan zie je waarschijnlijk nog een paar russen, en dan moet je richting dat dorpje sneaken (van bosje naar bosje rennen/kruipen) en dan haal je het wel.
Anders gewoon ff de search gebruiken want over OFP zijn veeeeel topics geweest met vragen en oplossingen.

Is OFP trouwens ook geschikt voor Win2000 ?
want misschien ga ik die set van ofp + redhammer kopen. :)

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 09:58 schreef Dinictus het volgende:
Ik zit nu ook vast in Red hammer.

ik ben bij missie 15 ofzo, waar je heel veel moet doen: Aid americans witch beach raid, Secure inland supply depot, secure nogwat en kill 2 officers at western nogwat.

Nu heb ik alles gedaan alleen hij zet geen vinkje bij secure inland supply depot, terwijl daar toch echt iedereen dood is!! bij de rest zet hij wel een vinkje!

Iemand dit probleem ook?
Ja ik had het zelfde probleem als jij maar ik heb het ook gehaald :)
Je moet dan gewoon nog terug naar die Inland Supply depot en alle mannetjes en misschien ook alle tanks rot schieten en dan heb je het gered ik zat er ook toen naar te zoeken.
Succes met je level !!!
En RED HAMMER RULEZZZZZ

Verwijderd

Ik weet zeker dat er nog mannetjes leven ga alle tentjes en bosjes en huizen maar na misschien zitten ze daar nog wel in!!!!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 18:34 schreef Raikane het volgende:

[..]

Is OFP trouwens ook geschikt voor Win2000 ?
want misschien ga ik die set van ofp + redhammer kopen. :)
In WinXP werkt hij perfect :) *D

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 14:27
Ja, en in Win2000 heb ik OFP ook perfect gedraaid, dus dat moet geen probleem zijn.

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op dinsdag 08 januari 2002 19:44 schreef Mottebelke het volgende:
Ja, en in Win2000 heb ik OFP ook perfect gedraaid, dus dat moet geen probleem zijn.
me 2, loopt als een zonnetje :)

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-01 07:18
Ik draai em zonder problemen onder Win2K, maar er is ook een patch voor Win2K: http://www.planetflashpoint.de/downloadinfo.php3?DOWNLOADID=2133

Ik gebruik die dus niet, maar kan wellicht iets zijn voor mensen die wel probs hebben...

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Het enige prob die die je hebt met OFP in win2k is dat het spel na het starten naar je desktop springt zodat je ff moet alt+tabben. Als je Red hammer installeert is dit probleem weg.

OFP is volledig Wink2 proof. Ik heb het 4 maanden zonder 1 keer vastlopen gespeeld. Red hammer ook.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:36

steveman

Comfortabel ten onder

Op zaterdag 22 december 2001 12:45 schreef iefje het volgende:
Zogauw je team uit die truck stapt, moet je zoveel mogelijk civilians daar afschieten. Je kunt ook via de linkerijkant eropaf rennen en een granaat ertussen gooien. Dan zijn er een stuk of 8 dood >:)

Er zijn nog niet zoveel mensen doordat je het _NIET_ kunt kopieren.
ik dacht het wel dus >:)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19
Pff FDCP grootste clan van europa mag ik even lachen?
Ben ook clan leider geweest van een clan met 25 members en er kunnen maar 8 online spelen en die divissies van jullie werken ook niet, waarom? nou want wou je 8 mensen halen uit al die verschillende divissies?
En als jullie echt zo goed zijn waarom joinen jullie dna geen leagues?
Sory mensen moest er even uit kan zo pist worden op die nep clans.
Wil je een echte goeie OFP clan? http://www.flashpoint1985.nl [BoB]!
Dat zijn masters die lui kunnen vragen fraggen in team verband, mijn ouwe clan, maar ben gekapt omdat ik niet meer OFP online kan spelen :(

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-02 19:37
Ik heb het al uitgespeeld :P en het was veeeeeeeet kewl!!!!
ps bij die ene missie waarbij je dat dorp moet verdedigen daar moet je proberen die abraham tank te krijgen d.m.v. een keer met een bazooka op de tank te schieten dan gaan de soldaten eruit en kan jij erin. Daarna kan je hem repareren met je repair truck, simpel toch :)

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 22:04 schreef Bull het volgende:
Ik heb het al uitgespeeld :P en het was veeeeeeeet kewl!!!!
ps bij die ene missie waarbij je dat dorp moet verdedigen daar moet je proberen die abraham tank te krijgen d.m.v. een keer met een bazooka op de tank te schieten dan gaan de soldaten eruit en kan jij erin. Daarna kan je hem repareren met je repair truck, simpel toch :)
Ja dat is een zeer gaaf leven , want dat level heb je zomaar niet uitgespeeld :P RED HAMMER RULEZZZZ
Pagina: 1