Hoe krijg je die **** centipede kapoet in alice

Pagina: 1
Acties:

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik krijg bij alice in wonderland de grote centipede niet kapot. Ik denk dat je iets in de gat op zijn pens moet gooien,maar zo ben ik toch al even bezig.
help iemand ? :'(

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Volgens mij moet je gewoon blijven schieten met je ijsstaf :)

They made me do it.

• jelmo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-11-2025

jelmo

A.K.A. jelmo

is dat die dikke blob in dat vreemde huisje ??

als het die kneiter is dan moest je dat volgens mij niet op bepaalde manier doen volgens mij gewoon rammen ! >:)

maaruh geef het niet op ... het is de moeite waard om door te gaan !

I don't ride fast, i fly low

Verwijderd

Hmmzz, tis al tijdje geleden
maar wat volgens mij het beste werkt is:

je moet hem naar je toe lokken dan voor hem gaan staan, en als ie begint te stijgeren moet je die kaartjes gebruiken en die op dat gat in z'n pens schieten, en stijgert ie nog een keer en wordt ie pissig, nu moet je wegwezen en snel health gaan halen, en dan weer lokken, voor hem staan, gaat in z'n pens raken, en zo nog veel vaker. Je gaat zowieso health verliezen door deze manouvre, dus zorg daarom dat je iedere keer die hartjes pakt die aan de zijkant liggen, het zijn er niet veel, maar tis genoeg.

kweet niet meer precies hoe het zat, maar volgens mij moet je die alternative fire van je kaartjes gebruiken, dus dat je er in 1x een hele zooi gooit.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Volgens mij is er een bypass mogelijk: er kluipt ergens in de goot een kever rond, die je kan oppakken en leegdrinken. Na deze borrel kan Alice vliegen en vlieg je naar het centrale deel, waar iets opligt dat je nodig hebt. Als je dat hebt kan je in principe verder. Wel snel zijn, de drank is snel uitgewerkt en die rups wandelt gewoon door dan.

Verwijderd

is easy

edit:
zei Scimitar al
Pagina: 1