Sinds een poosje heb ik wat last van mijn muis, een intellimouse explorer. Na een poosje werken met de PC, komt er uit de kast een hoge pieptoon, die opgeroepen lijkt te worden door het gebruik van de scrollbutton op de muis. Tegelijkertijd bewegen over het hele scherm schaduwen als horizontale balken over het scherm. Verder verschijnen er andersgekleurde pixels op het scherm. Het rare is dat dit ook gebeurt als ik met de cursorstuurtoetsen een tekst naar boven of naar beneden doorloop. Wissel ik van scherm, lijkt het weer even over te zijn.
Ik heb al behoorlijk wat dingen uitgeprobeerd. Een andere resolutie of refreshrate helpt niet, alle ventilatoren zijn getest (ook die op mijn grafische kaart). Alles werkt naar behoren.
Ik begin het vermoeden te krijgen dat het aan mijn grafische kaart ligt.
Kunnen de aanwezige Goeroe's hierover hun licht laten schijnen?
Mijn systeem: 8k7a+, IIyama visionmaster pro 411, Geforce GTS pro MSI-8831 met TV-out, 256 mb crucial ddr cas 2,3.
Ik heb al behoorlijk wat dingen uitgeprobeerd. Een andere resolutie of refreshrate helpt niet, alle ventilatoren zijn getest (ook die op mijn grafische kaart). Alles werkt naar behoren.
Ik begin het vermoeden te krijgen dat het aan mijn grafische kaart ligt.
Kunnen de aanwezige Goeroe's hierover hun licht laten schijnen?
Mijn systeem: 8k7a+, IIyama visionmaster pro 411, Geforce GTS pro MSI-8831 met TV-out, 256 mb crucial ddr cas 2,3.