Is het ook mogelijk om....

Pagina: 1
Acties:

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
Wij hebben het volgende probleem:

We hebben net de hele kamer verbouwd.
Alleen nu willen we de boxen op een andere plek, alleen mijn vader heeft geen zin om al die draden weg te werken enzo.....want we hebben namelijk een nog al grote kamer.

Nu is mijn vraag:
Bestaat er ook een mogelijkheid om infrarood op je stereo en boxen te zetten zodat je geen gekloot met draden meer hebt.
:? :?

PB 3.2

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Bij mijn kamer gaan de draden gewoon de lucht in naar het plafond en dan bij de boxen komen ze weer beneden :D

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Infrarood = te veel ruis.
Radiosignalen zou kunnen.

Maar dan nog, je kunt geen electriciteit door lucht laten gaan. De speakers hebben altijd stroom nodig, en die haal je van het stopcontact of de versterker. Het signaal kun je draadloos versturen, maar stroom niet.

• j0ck0z
Heb je er nog wat meer info over :?
Prijzen enz.

PB 3.2

• basvcds
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01-2024

basvcds

Multimonitormannetje

je vader niet ? dandoe jij het toch jonge :P

www.baskoole.com

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Het is er misschien. Maar dan moet je zowiezo nieuwe speakers aanschaffen, omdat je speakers nodig hebt met een eigen versterker angezien je geen stroom door de lucht kan zenden.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• j0ck0z
Op zaterdag 22 december 2001 12:23 schreef JT het volgende:
Het is er misschien. Maar dan moet je zowiezo nieuwe speakers aanschaffen, omdat je speakers nodig hebt met een eigen versterker angezien je geen stroom door de lucht kan zenden.
Toevallig hebben we speakers met eigen versterker :)
En onze stereo: Dat is zo'n B&O: BEOCENTER 8000

Zo een alleen dan in het zwart:
Afbeeldingslocatie: http://www.g-mark.org/library/supercollection/g40/1987/221.gif

PB 3.2

• Anton
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-08 21:54

Anton

NetApp Implementation Engineer

Dan krijg je er nog een extra probleem bij: de speakers moeten niet alleen van signaal worden voorzien, maar ook van stroom voor de versterkers. Bij die speakers van B&O (beolab 8000 toevallig?) werd de stroomvoorziening toch ook door een extra kabel naast je signaalkabel gevoerd dacht ik?

Ik scrobbel ook audio

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als je écht draadloos wil gaan werken moet je er met een batterij-tje kopen. Maar ik denk dat je dan ofwel een auto-batterij in die boxen gaat moeten stampen of om het uur de batterijen moet gaan vervangen.

Ik weet dat je paps de draden niet wil wegwerken, maar denk er toch nog maar eens over na : is goedkoper, imho iets betere kwaliteit en je moet niet gaan klooien met stroom voor de boxjes.

Verwijderd

wat denk je van een gaatje door de fundering boren ?
laat je ze lekker onder de vloer door lopen
les 1 doe dit niet in een flat|:(

Verwijderd

Op zaterdag 22 december 2001 17:01 schreef Onix het een en ander waaronder het volgende

les 1 doe dit niet in een flat|:(
Eigen ervaring? >:) ;) |:(

edit typo's |:(

Verwijderd

Waarom werk je die draden idd niet zelf gewoon weg? ff kabelgootje timmeren of misschien ziet er al uitsparing in de plint, onder vloerbedekking door (als je dat hebt), moet toch niet te moeilijk zijn?
Pagina: 1