Zien jullie een fout in: dit javascript?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• pp_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11-2021
Hey,

Van mensen krijg ik te horen dat ze het: pulldownmenu op deze: http://www.25mb.nl/skateboarden/ website niet te zien krijgen. Hebben jullie hier ook last van en zo ja, wat zou ik dan aan het: javascript moeten veranderen?

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het pulldownmenu komt niet automatisch tevoorschijn, maar na 1 keer klikken zie je het wel hier. :)

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

Doe eens voor de grap onmouse over ipv onClick

Don't mind Rick

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op zaterdag 22 december 2001 11:49 schreef Peter-Paul het volgende:
Hey,

Van mensen krijg ik te horen dat ze het: pulldownmenu op deze: http://www.25mb.nl/skateboarden/ website niet te zien krijgen. Hebben jullie hier ook last van en zo ja, wat zou ik dan aan het: javascript moeten veranderen?
't was ff zoeken ;)

Maar als ik klik krijg ik het menuutje te zien... ik weet niet of dat de bedoeling is? Meeste sites hebben dat als je met de muis erover komt...

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Steven_SvD
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:27
bij mij doet ie het gewoon... volgens mij hangt het af van de versies die anderen hebben

Verwijderd

onClick => onMouseOver
edit:

ben scheel, was al gezegd :(

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 15:16

VonAalscht

Raaaar

Ik krijg em inderdaad niet te zien, menu verdwijnt achter het blauw/grijze vierkant :?

BTW Ik draai nu W2KPro SP2 (IE 5), misschien handig als iedereen er bij zet welke browser ze gebruiken ? :D

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

volgende keer zelf verschillende browsers downloaden/installeren en zelf testen he?

En al helemaal geen javascript vraagjes in P&W stellen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.