Programmer - an organism that turns coffee into software.
Ik weet het, hij is oud 
Maar ik kick hem eigenlijk omdat het wel een goed idee is...er zijn veel goedkope oplossingen, maar op deze manier kan je te weten komen welke wel en welke niet goed is.
Maar ik kick hem eigenlijk omdat het wel een goed idee is...er zijn veel goedkope oplossingen, maar op deze manier kan je te weten komen welke wel en welke niet goed is.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Volgens mij bestaan er al dit soort sites. Bijvoorbeeld WebHosters.nl. Kijk bijvoorbeeld eens onder het kopje 'Persoonlijke ervaring'. Daarnaast bestaan er ook nog andere sites en bovendien kun je eventueel ook nog in nieuwsgroepen zoeken met behulp van Google Groups.
Hmmmm...jah, ik heb niet verder gekeken dan het overzicht..ben dus niet langs de persoonlijke ervaringen gekomen. Maar idd, je hebt gelijk.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Zou je dit niet beter in het forum Internet, Webdesign en Programming doen
. Want LA heeft er niets mee te maken
.
Ik heb alleen maar gekickt.
Ecodan warmtepomp
maar met dit argument kan je wel dit hele forum opdoekenOp zaterdag 08 juni 2002 22:56 schreef elnino het volgende:
Volgens mij bestaan er al dit soort sites. Bijvoorbeeld WebHosters.nl. Kijk bijvoorbeeld eens onder het kopje 'Persoonlijke ervaring'. Daarnaast bestaan er ook nog andere sites en bovendien kun je eventueel ook nog in nieuwsgroepen zoeken met behulp van Google Groups.
Pagina: 1